ضرورت بهبود تعاملات فولاد مباركه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید

اطلس اقتصاد به نقل از فولاد مبارکه: مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: هدف فولاد مبارکه از برگزاری جلسه هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار خود در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است.

محمد تاجمیرریاحی مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه در نشست هم‌اندیشی با شرکای کسب و کار فولاد مبارکه  اظهار کرد: هدف ما از برگزاری این هم‌اندیشی در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، بهبود تعاملات شرکت فولاد مبارکه با تمامی مشتریان در گروه‌های مختلف و افزایش تولید است.

وی افزود: این نشست برای ارائه برنامه‌های شرکت فولاد مبارکه به مشتریان و بررسی انتظارات آن‌ها از فولاد مبارکه، برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در جهت تسهیل امور فی‌مابین برگزار می‌شود.

با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در نخستین روز این نشست قرار است تمامی مشتریان صنایع بسته‌بندی و ورق‌های فولادی رنگی ازجمله قوطی‌های صنایع غذایی‌، قوطی‌های روغن نباتی، قوطی‌های روغن‌های فراورده‌های نفتی و قوطی‌سازان مسائل خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح کنند.

در دومین روز  این نشست هم‌اندیشی نیز شرکای کسب و کار و گروه‌های مشتریان ورق‌های فولادی و قطعه‌سازان مسائل مختلف خود را با مدیران شرکت فولاد مبارکه مطرح می‌کنند.

شایان ذکر است نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار با مدیران شرکت فولاد مبارکه در روز ۱۲ دی ماه سال جاری با شرکای بسته بندی برگزار می‌شود.

Related posts

اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۴

رکورد روزانه فروش و حمل محصول در شرکت فولاد آلیاژی ایران شکسته شد

آگهی های فراخوان شرکت فولاد مبارکه