تندیس ملی رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد خوزستان رسید

روز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌‌پذیر کشور برگزار شد و تندیس ملی رضایتمندی مشتری به بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ شمش صادراتی فولاد ایران تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، روز یکشنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۲، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با هدف تجلیل از نشان‌های مشتری‌مدار و مسئولیت‌‌پذیر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما و با حضور مدیران دولتی، فعالان حوزه تجارت و کسب‌وکار برگزار شد.

این همایش با محوریت بهره‌وری و نقش آن در اقتصاد خصوصی‌سازی و ارتقای بهره‌وری، تفکر راهبردی در ارتقای بهره‌وری، مدیریت بهینه عملکرد و منابع سازمانی، روش‌ها و متدهای نوین ارتقای کیفیت، بهره‌وری و نقش موثر نیروی انسانی و بهره‌وری در مدیریت تولید برگزار شد.

در پایان این همایش، از میان ۵۰ شرکت و سازمان برتر در حوزه صنعت‌ فولاد، پتروشیمی، خدمات، صنایع غذایی، مخابرات و برق، تندیس ملی رضایتمندی مشتری به بزرگ‌ترین عرضه‌کننده‌ شمش صادراتی فولاد ایران رسید‌.

داريوش خمیسی، رئیس کنترل کیفی شرکت فولاد خوزستان به نمایندگی از معاون فروش و بازاریابی، تندیس این همایش را دریافت کرد.

 

Related posts

فولاد هرمزگان: رشد 30 درصدی درآمد در بهار 1404

بانک ملت دروازه همکاری با استارتاپ‌های لندتک را باز کرد

تولید انبوه ورق گالوانیزه خودرو در شرکت ورق‌ خودرو آغاز شد