محمدجواد خلیلی به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشورانتخاب شد

این جشنواره با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روز‌های ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.
بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل توفیقات مؤثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذی نفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی صورت گرفته است.
در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات‌ها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبرد‌های روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی – تخصصی نیز برگزار شد.

Related posts

وسعت بیشتر سبد محصولات شرکت فولاد و نورد سبا

یاد رئیس جمهور خوب ما در بلندای تاریخ/یک سال گذشت از پرواز مردان آسمانی؛ دل‌ها هنوز بی‌قرار و خاطره‌شان زنده‌تر از همیشه

رشد سودآوری و بهینه‌سازی پرتفوی؛ تثبیت موقعیت بیمه نوین در مسیر توسعه پایدار