سرپرست بانک دی: برنامه تحول بانک، گام به گام در حال پیاده سازی است

به گزارش روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی در نشست با اعضای کارگروه بازاریابی و جذب منابع با اشاره به پایبندی تمامی ارکان بانک به برنامه تحول و اهداف تعیین شده برای بهبود شاخص‌های عملیاتی گفت: بانک دی در شاخص‌هایی چون وصول مطالبات غیرجاری، کاهش NPL، فروش اموال و املاک مازاد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری و ازدواج و جذب منابع، عملکرد مناسبی در نظام بانکی داشته است.
. وی افزود: اقدامات گسترده‌ای به منظور کاهش زیان انباشته و کاهش اضافه برداشت از بانک مرکزی نیز در جریان است که نتایج خود را در میان مدت تأثیرات خود را بر شاخص‌های عملیاتی بانک نشان خواهد داد.
سرپرست بانک دی به لزوم توجه بیش از پیش کارکنان و رؤسای شعب به جذب منابع از طریق پرستاری از مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید تأکید و خاطرنشان کرد: رؤسای شعب باید علاوه بر دریافت آموزش در زمینه روش‌های نوین مذاکره و جذب مشتری، همه توان خود را در شناسایی مشتریان جدید و بازار‌های هدف صرف کنند.
قیطاسی رقابت اصلی در نظام بانکی را رقابت در حوزه کیفیت خدمات و تنوع محصولات دانست و گفت: خوشبختانه بانک دی با ارائه طرح‌هایی چون تلاش و همت، اقدامات مطلوبی در حوزه جذب منابع داشته است که باید این مسیر تداوم یابد.
در ادامه این نشست، دبیران کارگروه‌های بازاریابی و جذب منابع گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

Related posts

پرداخت بیش از ۵۲ هزار فقره تسهیلات بانک صادرات ایران به بازنشستگان کشوری به مناسبت عید سعید فطر

مدیر شعب بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال انعقاد قرارداد در قالب نهضت ملی مسکن

پیام تبریک مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت عید سعید فطر