فولاد مبارکه بیش از ۱۰ استاندارد مدیریت را اجرایی کرده است

سیامک شجاعی مدیر استراتژی و تعالی سازمانی فولاد مبارکه با اشاره به یازدهم دی‌ماه سالروز دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱ اظهار کرد: در جهان رقابتی امروز، کیفیت نقش مهم و غیرقابل‌انکاری دارد. هیچ سازمان و نهادی نیست که بدون توجه به موضوع کیفیت و مدیریت آن در سطح فرایند‌های خود بتواند نقش تأثیرگذار و مؤثری در حوزه کسب‌وکار ایفا کند، در این میان ماهیت صنعت فولاد به‌گونه‌ای است که کیفیت محصولات دارای نقش حیاتی در جایگاه رقابتی شرکت‌هاست.

وی افزود: استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱) به‌عنوان استاندارد مادر به همراه سایر سیستم‌های مدیریت به‌عنوان بهترین مدل‌های عملیاتی یکپارچه در سازمان‌های بزرگ و کوچک، کمک بسیاری در این زمینه کرده‌اند.

شجاعی خاطر نشان کرد: گستردگی و تنوع این سیستم‌ها و استاندارد‌ها موجب ایجاد راهکار‌های اثربخش بهبود مداوم و افزایش کیفیت در تمامی بخش‌های فرایندی و مدیریتی کسب‌وکار شده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس سازمان‌های متعالی همیشه به دنبال بهبود‌های مداوم بوده و آن را به‌عنوان یکی از خطوط اصلی تصمیم‌گیری انتخاب می‌کنند، گفت: استفاده از سیستم‌های اطلاعاتی کمک بسیار زیادی در طراحی و پیاده‌سازی ساختار‌های مدیریت کیفیت و به دنبال آن بهبود مداوم کرده است.

*استفاده از ابزار حل مسأله تلفیقی شش سیگما و تحلیل کسب‌وکار
مدیر استراتژی و تعالی سازمانی ادامه داد: شرکت فولاد مبارکه با استفاده از ابزار حل مسأله تلفیقی شش سیگما و تحلیل کسب‌وکار گام بلندی در زمینه شناسایی و حل مسائل مهم و بزرگ سازمان برداشته و با گسترش نگرش فرایندی و یکپارچه‌سازی داده‌ها با همکاری نواحی مرتبط توانسته اقدام به شناسایی و ارائه راهکار‌های بهبود کند.

وی عنوان کرد: فولاد مبارکه مدیریت کیفیت و بهبود مداوم را راهبرد اصلی خود قرار داده و در این زمینه موفق به پیاده‌سازی و اجرای بیش از ۱۰ استاندارد مدیریت شده است و این شرکت در ادامه مسیر تعالی خود کسب گواهینامه‌های استاندارد‌های سیستم مدیریت بازدهی آب، مدیریت نوآوری، ردپای کربن و تداوم کسب‌وکار را در برنامه‌های خود قرار داده است.

Related posts

رشد آیفکس فرابورس با معامله 13 میلیارد برگه دارایی

خرید مودم‌های 4G شاتل موبایل به صورت قسطی امکان‌پذیر شد

بانک مرکزی کاملاً الکترونیکی شد