روابط عمومی فولاد مبارکه تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را دریافت کرد

بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی‌ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط‌عمومی‌از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردم‌داری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه‌ها و حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بین‌المللی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانه‌ای» را دریافت کرد.
روابط رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های برون سازمانی روابط عمومی است که تأثیر زیادی بر معرفی سازمان و برنامه‌ها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوش‌نامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن می‌تواند سطح کیفیت روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.‌

شاخص‌های سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانه‌ای» موارد زیر بوده است:

– راهبرد و برنامه رسانه‌ای (تدوین برنامه سالانه رسانه‌ای شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلف اطلاع رسانی)

– گزارش وضعیت معاشرت رسانه‌ای (نشست‌های دوستانه با خبرنگاران، بازدید از رسانه‌ها و…)

-گزارش وضعیت پاسخگویی به رسانه‌ها (جوابیه اصلاحیه توضیح تأیید و روشنگری افکار عمومی)

– گزارش بازتاب تولید و انتشار اخبار سازمان در رسانه‌ها (مطبوعات رادیو و تلویزیون، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و…)

– گزارش وضعیت تولید محتوا برای رسانه‌ها (یادداشت، مقاله، فیلم، اینفوگرافیک، موشن گرافیک و….)

– گزارش بازتاب حضور و شرکت مدیران ارشد سازمان در رسانه‌ها (کنفرانس خبری، میز گرد و…)

– گزارش برگزاری و بازتاب سفرهای رسانه‌ای

شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران توسط مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومی‌ایران (IRPRS)، انجمن متخصصان روابط‌عمومی (IAPRS) و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.

Related posts

پایان قیمت‌گذاری دستوری خودرو برای حمایت از سهام‌دار

نخستین خودروی هیبریدی ایران خودرو زمستان در بازار

قرارداد 14.7 میلیون دلاری برای کاهش مصرف بنزین کشور