لوح زرین مشتری‌مداری به پتروشیمی بوعلی سینا رسید

در چهارمین جشنواره یکصد واحد مشتری مداری، تندیس لوح زرین به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا اهدا شد.

روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ چهارمین جشنواره سراسر واحد مشتری مداری در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با رویکرد تجلیل از بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، برگزار شد.

این جشنواره که با حمایت اتاق ایران، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت نفت، وزرات ارتباطات و سندیکای صنعت برق و مخابرات صورت گرفته بود، از شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در راستای استراتژی خود به منظور افزایش فروش و درآمد شرکت با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تعهد در ارائه خدمات به مشتریان موجب شد که مورد تجلیل قرار گیرد.

مدیر بازرگانی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در این جشنواره گفت: از سال ۱۳۹۷ تا پایان سال جاری، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در افزایش تولید، فروش، درآمد و حتی سود همواره استمرار داشته است.

منصور حمید خاطر نشان کرد: در همین راستا این شرکت توانسته با شناسایی نیازهای مشتریان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب و همچنین تمرکز بر کیفیت، قیمت و ارتباط فعال و موثر با مشتری این توفیق را داشته که در خدمات‌رسانی ارزشمند برای مشتریان تلاش کند.

Related posts

آزمایشگاه فولاد هرمزگان؛ ثبت امتیاز عالی در آزمون مهارت فروآلیاژها و گامی نوین در استانداردسازی روش‌های داخلی

رونق معاملات فرابورس در 23 اردیبهشت 1404؛ ثبت 12.1 میلیارد برگه دارایی مالی با ارزش 122 هزار میلیارد تومان

تجلیل از کارگر نمونه مجتمع مس سرچشمه در جشنواره امتنان استان کرمان