مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین: روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.

استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ‌ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی‌های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می‌توانند با ارائه‌ایده‌های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف‌سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویت‌های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برند‌های مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می‌شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل مؤثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزار‌هایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش مؤثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس‌ها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی‌شک با تعلیم نیرو‌های مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال‌های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.

Related posts

جلسه معارفه «ولنوین» 28 اردیبهشت 1404؛ گام نهایی پیش از عرضه اولیه سهام

حرکت پرشتاب بانک پارسیان به‌سوی بانکداری دیجیتال؛ «پارس وام» محور تحول در خدمات غیرحضوری

تحول در روایتگری شبکه بانکی؛ نقش هوشمندسازی روابط عمومی در اعتمادسازی اقتصادی