مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین: روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است

سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ روابط عمومی، ارتباطات و اصحاب رسانه تبریک گفت و روابط عمومی را قلب تپنده سازمان دانست.

استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ‌ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگی‌های اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه می‌توانند با ارائه‌ایده‌های نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.

مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف‌سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویت‌های اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برند‌های مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس می‌شود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.

استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل مؤثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزار‌هایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش مؤثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویس‌ها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.

سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی‌شک با تعلیم نیرو‌های مستعد، با انگیزه و خلاق، در سال‌های آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.

Related posts

اعلام شعب کشیک بانک ایران زمین در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۴

امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک میان بانک شهر و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته

پیام نوروزی مدیرعامل بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران