رشد ۵ و ۳۵ درصدی تحویل محصولات و میزان فروش سایپا

تلاش سایپا بر این است خودروهای ثبت نامی بر اساس قرارداد منعقده به مشتریان تحویل شود و در مدت زمان کوتاه، تعهدات معوق شده به صفر برسد. در این راستا از مشتریانی که تحویل خودروهای آنها دچار تاخیر شده، عذرخواهی می‌شود.

سایپا از ابتدای سال تا ۷ مهر در تحویل محصولات و میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵ و ۳۵ درصدی را ثبت کرد.

خودروسازی سایپا با وجود مشکلات در مسیر تولید در تحویل و فروش خودرو به متقاضیان رشد مناسبی را ثبت کرد.

بر این اساس از ابتدای سال تا ۷ مهر ماه، ۲۲۳ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵ درصدی را ثبت کرد. میزان فروش نیز رشد ۳۵ درصدی را تجربه کرد و از ۶۳ به ۸۶ هزار میلیارد تومان رسید. همچنین در ابتدای سال میزان تعهدات معوق گروه ۴۵ هزار دستگاه بود و تا ۳۰ شهریور ماه به ۱۵ هزار دستگاه رسید و در این حوزه بهبود ۶۶.۶ درصدی حاصل شد.

تلاش سایپا بر این است خودروهای ثبت نامی بر اساس قرارداد منعقده به مشتریان تحویل شود و در مدت زمان کوتاه، تعهدات معوق شده به صفر برسد. در این راستا از مشتریانی که تحویل خودروهای آنها دچار تاخیر شده، عذرخواهی می‌شود.

اقدام دیگری که با مساعدت و همکاری سازمان ملی استاندارد در جهت تقاضا و رفاه حال مشتریان انجام شده،‌ دریافت مجوز شماره‌گذاری مجدد برای محصولات کار است. با تعامل بین خودروسازی سایپا، سازمان‌های ملی استاندارد، محیط زیست و راهور از ۹ مهرماه فروش محصولات کار آغاز می‌شود.

شاخص دیگری که نشان از بهبود شرایط تولید و فروش خودرو دارد،‌ زمان ماندگاری محصولات در پارکینگ‌ها است. سال گذشته دوره ماندگاری در پارکینگ‌ها از زمان آمادگی فروش تا تحویل ۲۵ روز بود که این عدد در سال جاری به ۱۵.۷۲ روز رسیده است.

سایپا با برنامه‌های توسعه‌ای و برنامه‌ریزی منسجم و دقیق در تولید در تلاش است ضمن بهبود کیفیت و تنوع بخشی به محصولات، شرایطی را فراهم که عرضه محصولات افزایش پیدا کند و مردم با شرایط مناسب‌تری صاحب خودرو شوند.

 

Related posts

هر آنچه از حضور قدرتمند شرکت فولاد اکسین خوزستان در نمایشگاه نفت و گاز ۱۴۰۴ گذشت

نیروگاه خورشیدی فولاد مبارکه؛ جلوه عملی امیدبخشی به مردم

شادی در دل هواداران و افتخاری دیگر برای گروه فولاد مبارکه؛ ایستادن برسکوی دوم لیگ برتر و کسب سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا