در راستای مدیریت سنجش رضایت مشتری حاصل شد؛ شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال و بختیاری گواهینامه استاندارد ISO10004:2018 را دریافت کرد

محمود محمدی فشارکی، مدیرعامل شرکت، ضمن قدردانی از تلاش تیم ممیزی، در خصوص کسب این موفقیت گفت: یکی از افتخارات و ارزش‌های فولاد سفیددشت، توجه ویژه به مشتریان است؛ ازاین‌رو برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با مشتریان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این شرکت است.

جمشید علی بابایی، مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز ضمن تشکر از تیم ممیزی تصریح کرد: نظرات مشتریان در بهبود کیفیت محصول و خدمات نقش ویژه‌ای دارد؛ بنابراین ضرورت دارد در راستای از بین بردن یا کاهش شکاف وضعیت موجود و وضعیت مطلوب از مشتریان نظرخواهی شود و پس از تحلیل نتایج به‌دست‌آمده از نظرات آن‌ها، برنامه‌ریزی جامع از سوی رهبران انجام پذیرد.

سید مجتبی غیوری، مدیر خرید و سرپرست فروش و بازاریابی فولاد سفیددشت نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های تیم واحد بازاریابی و فروش و واحد تعالی سازمان گفت: ISO 10004 برای هر سازمانی که مایل است از انتظارات مشتری فراتر رود یک نیاز اساسی است. بر این اساس، هدف شرکت فولاد سفیددشت و خصوصاً واحد فروش صرف‌نظر از نوع، اندازه یا محصول تولیدشده، افزایش رضایت مشتری‌های بالفعل و بالقوه از طریق درک نیازها و انتظارات، تعریف و اجرای فرایندهایی برای نظارت و اندازه‌گیری رضایت و حذف علل شکایات مشتریان است تا بتواند شایستگی‌های بیشتری در راستای حفظ مشتری، شهرت برند، بهبود مستمر و افزایش فروش و سودآوری را برای این شرکت به ارمغان آورد.

در همین راستا، غلامرضا معصومی رئیس تعالی سازمانی و مهندسی صنایع شرکت نیز ضمن تشکر از حمایت‌ها و همکاری مدیرعامل و تلاش‌های همه کارکنان خاطرنشان کرد: شرکت فولاد سفیددشت با دریافت گواهینامه‌های استاندارد، تعهد خود به کیفیت در تمام ابعاد سازمان را نشان می‌دهد.

وی افزود: سنجش میزان رضایت مشتریان براساس شاخص‌های مختلف، استقرار درست سیستم مدیریت سنجش رضایت مشتری براساس استاندارد ISO 10004 و کسب گواهینامه آن یکی از ارزشمندترین افتخارات برای شرکت فولادسفیددشت محسوب می‌شود.

 

Related posts

رشد آیفکس فرابورس با معامله 13 میلیارد برگه دارایی

خرید مودم‌های 4G شاتل موبایل به صورت قسطی امکان‌پذیر شد

بانک مرکزی کاملاً الکترونیکی شد