مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در اولین نشست خود با مدیران *چابکی و سرعت عمل در ارائه خدمات به مشتریان اولویت اصلی ماست

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، محمدرضا حسین‌زاده در نشست بررسی عملکرد ۹‌ماهه مناطق بانک با تاکید بر ضرورت جذب منابع و افزایش توان اعتباری بانک، از شعب خواست تا با سرعت و برنامه‌ریزی منسجم، خدمات بانکی را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کنند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین اظهار داشت: این بانک با بهره‌مندی از سرمایه‌انسانی جوان، خوش‌فکر و متخصص به‌عنوان یک بانک خوشنام در بین مشتریان شناخته می‌شود و این پتانسیل بالا می‌تواند فرصت‌های بسیاری را در ارائه خدمات به‌روزتر و سریع‌تر به مشتریان و رضایت‌مندی سهامداران و سایر ذی‌نفعان خلق کند.

در این جلسه، عملکرد تمامی واحدهای بانک بررسی و رهنمودها و راهکارهایی درخصوص نیل به عملکردی مطلوب‌تر از سوی مدیرعامل و هیئت‌مدیره به مدیران صف و ستاد ارائه شد.

Related posts

گسترش تعاملات بانکی ایران و روسیه؛ آغاز به کار نخستین شعبه «میر بیزنس بانک» در تهران

توسعه تجارت بین‌الملل با حمایت بانک توسعه صادرات ایران؛ تسهیلات ارزی و ریالی در خدمت صادرکنندگان

تمرکز فولاد خوزستان بر بهره‌وری و توسعه؛ تولید بهتر با شناخت اولویت‌های کلیدی