پیاده‌سازی برندینگ در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان

به گزارش روابط عمومی گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین هلدینگ‌های کشور در حوزه پتروپالایشی، نقشی کلیدی در صنعت نفت و گاز ایران ایفا می‌کند؛ متناسب با شرایط روز و روند تغییرات مستمر در محیط اقتصادی و بازارهای جهانی، نیازمند به‌روزرسانی برخی مولفه‌های کلیدی به ویژه در حوزه برندینگ و بازاریابی بوده و لذا اقدامات مناسب در این زمینه جایگاه پارسیان را در عرصه داخلی و بین‌المللی بیش از پیش تقویت می‌نماید.

در این راستا بروزرسانی برخی شاخص‌ها و ری‌برندینگ هویت هلدینگ نفت و گاز پارسیان یک گام استراتژیک و ضروری بوده تا با حفظ اصالت و فرم‌های اصلی، لوگوی شرکت بهینه‌سازی گردد.

در طراحی جدید انجام شده، متناسب با ماهیت هلدینگ و همچنین برخی شاخص‌های اقتصادی و زیست محیطی، ضمن هویت‌بخشی قابل شناسایی مرتبط با فرایندهای هر یک از زیرمجموعه‌ها،  تلاش گردیده انسجام و یکپارچه‌سازی برای طراحی لوگو و توسعه برندینگ در زیرمجوعه‌های هلدینگ نیز مد نظر قرار گیرد.

روابط عمومی هلدینگ نفت و گاز پارسیان افزود، در طراحی جدید انجام شده، علاوه بر اهتمام به جلوه‌های بصری و مولفه‌های ماموریتی، الزامات قانونی مربوط به ابعاد، اندازه و فرمت‌های استاندارد در خصوص لوگو لحاظ گردیده است.

Related posts

میثم شهنیانی: تملک نیروگاه برق سبزوار، برگ برنده فولاد خوزستان برای مقابله با ناترازی انرژی است

تولید امید آفرین در فولاد اکسین خوزستان؛ قلب‌های تپنده جهادگران فولاد اکسین خوزستان برای آرامش بازنشستگان

معرفی بسته‌های ویژه رومینگ نوروزی همراه اول