به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، محمد آقاجانلو شامگاه دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی خانواده بزرگ ایمیدرو، افزود: جریانسازی توسط روابطعمومیها با ابزارهای متنوع؛ نقش کلیدی و موثری در مدیریت سازمانی دارد.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومیهای معدن و صنایع معدنی در راستای برنامههای دولت، وزارت صمت و ایمیدرو نقش آفرین و هم جهت باشند؛ اظهار داشت: شورای سیاستگذاری روابط عمومی جلسات مستمر خود را برای رسیدن به اهداف روابط عمومی این حوزه برگزار کند.
رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به نقش روایتگری روابط عمومیها، گفت: سازمانهایی همچون ایمیدرو و شرکتهای زیرمجموعه و تابعه از نگاه جامعه کاملا صنعتی و شاید بی روح به نظر برسند در این راستا روابط عمومیها برای حل این موضوع و ارایه اقدامات و چالشها، مدل ویژهای در ارایه محتوا در نظر بگیرند و داستانهای مورد پسند برای مردم مخابره کنند.
*تبیین چالشها و کمک از سوی مردم برای مصرف بهینه انرژی
معاون وزیر صمت در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تبیین چالشهای معدن و صنایع معدنی برای مردم؛ عنوان کرد: به طور مثال از طریق ابزارهای گوناگون برای مردم روایت کنیم با صرفهجویی در مصرف انرژی؛ به چه میزان میتوانند اثرگذار عمل کنند و به کمک صنایع و معادن بیایند.
آقاجانلو ادامه داد: داشتن استراتژی و آیندهنگری از دیگر راهبردهایی است که روابطعمومیها در امور خود به آن توجه کنند.