جهش سرعت پرداخت خسارت در بیمه سرمد در راستای رضایتمندی بیمه‌گزاران

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، زارعی با اشاره به تاکیدات مدیرعامل شرکت مبنی بر اهمیت افزایش سطح رضایت‌مندی بیمه‌گزاران به عنوان اولویت اصلی شرکت مطرح کرد: افزایش سرعت پرداخت خسارت از یک سو تاثیر بسیار زیادی در میزان رضایت‌مندی مشتریان دارد و از سوی دیگر می‌تواند به اعتبار و موفقیت بلندمدت شرکت‌ نیز منجر شود. بر همین اساس مدیریت مالی بیمه سرمد در یک سال اخیر با به‌کارگیری راهکارهای مناسب، استفاده از فناوری‌ و مدیریت صحیح نقدینگی، موفق شد میانگین زمان پرداخت خسارت بیمه‌گزاران خود را بعد از صدور حواله تا حداکثر 3 روز کاری کاهش دهد که این امر موجب افزایش سطح رضایت‌مندی و بهبود تجربه مشتریان در استفاده از خدمات شرکت شده است.

مدیر مالی بیمه سرمد در پی انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه بیمه سرمد گفت: شفافیت در فرآیندها از عوامل بهبود کمی و کیفی و موفقیت کسب و کارها است که انتشار صورت‌های مالی در مواعد زمانی مشخص و دقیق از طریق سامانه کدال به منظور دسترسی عمومی به این اطلاعات از مصادیق اصلی رعایت شفافیت انجام امور در بیمه سرمد است و سهامداران می توانند با مراجعه به این سامانه در جریان ریز فعالیت شرکت قرار گیرند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، عواملی همچون همراهی و دانش تیم مدیریتی شرکت در یک سال اخیر، اصلاح ترکیب پرتفو و حذف پرتفوهای زیان‌ده، وصول به موقع مطالبات و بازدهی مناسب بازارهای مالی در کنار بهبود مدیریت ریسک در بیمه سرمد منتج به افزایش نقدینگی و در نتیجه کاهش مدت زمان پرداخت خسارت و جلوه‌گر شدن آثار مثبت این اتفاق در صورت‌های مالی 9 ماهه شرکت شده است.

Related posts

بدون نیاز به حضور کارشناسان خارجی انجام شد؛ بازسازی پاتیل‌بر كد 14 به دست متخصصان واحد تعمیرات سرباره فولاد مبارکه

اجرای‌ ۳۸۰ متر گذرگاه ایمن برای تعمیرات شین‌های برق‌رسان جرثقیل‌های واحد ۲۸ فولاد مبارکه

ركوردشكنی كارگاه اسكلت فلزی فولاد مبارکه در ساخت تجهیزات