تشکیل کمیته تعامل بانک و بیمه دی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر هادی عبداللهی پنجشنبه در نشست مدیران ستادی و شعب بانک دی با تاکید بر این که مشتریان، سرمایه اصلی بانک و بیمه دی هستند و همه خدمات مالی و بیمه‌ای باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشد، اظهار کرد: یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک دی و بیمه دی، می‌تواند علاوه بر ایجاد زمینه خدمت‌رسانی مشترک، کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها را نیز به همراه داشته باشد.

وی همچنین خواستار طراحی مدل‌های جدید در حوزه خدمات بانک و بیمه شد.

دکتر عبداللهی با بیان این که مشتریان به دنبال ساده‌سازی فرایندها و سرعت و دقت در خدمات هستند، خاطرنشان کرد: ایجاد یک زنجیره ارزش مشترک با هدف استفاده از فرصت‌های موجود در بازار، می‌تواند رشد قابل توجهی در خدمات ایجاد کند.

عبداللهی طراحی محصولات جدید و خاص ویژه مشتریان بانک دی، صدور بیمه‌نامه مانده بدهکار تسهیلات پرداختی، تبادل داده‌ها و تجربیات مشترک و ارائه خدمات جدید در حوزه بیمه تکمیل درمان به کارکنان بانک دی را در دستور کار این شرکت خواند و گفت: اکنون بیمه دی رتبه سوم سهم بازار در میان شرکت‌های بیمه خصوصی با سطح توانگری مالی «یک» را دارد.

Related posts

رشد آیفکس فرابورس با معامله 13 میلیارد برگه دارایی

خرید مودم‌های 4G شاتل موبایل به صورت قسطی امکان‌پذیر شد

بانک مرکزی کاملاً الکترونیکی شد