رایتل، برند برگزیده ملی در مشتری‌مداری جشنواره معیار

به گزارش شستا رسانه، شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به شستا در نخستین دوره جشنواره ملی معیار که ۲۸ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، به‌عنوان برند برگزیده ملی در حوزه مشتری‌مداری معرفی شد.

این شرکت در حضور جمعی از بزرگ‌ترین مراکز علمی و پژوهشی، مؤسسات مالی و اعتباری و شرکت‌های تولیدی و خدماتی، موفق به دریافت لوح زرین و گواهینامه نشان عالی برند برگزیده ملی در بخش مشتری‌مداری شد. این افتخار توسط حسین ملازاده مدیرعامل رایتل، دریافت شد.

جشنواره ملی معیار با محوریت نوآوری، مشتری‌مداری، کارآفرینی، تعاون و مسئولیت اجتماعی برگزار شده و هدف آن ترویج جهاد اقتصادی و تجلیل از برندهای توانمند ملی است. در این رویداد، شرکت‌ها و مؤسسات معتبر از سراسر کشور گرد هم آمدند تا آخرین دستاوردهای علمی و عملی خود را در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار به نمایش بگذارند.

این جشنواره در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی ایران و با تمرکز بر توسعه گفتمان جهاد اقتصادی، مشتری‌مداری و نوآوری در کسب‌وکارها برگزار شد. هدف اصلی رویداد، ایجاد هم‌افزایی میان فعالان اقتصادی، ارتقای سطح خدمات مشتری‌مدارانه و معرفی برندهای ملی پیشرو در این حوزه است.

Related posts

وسعت بیشتر سبد محصولات شرکت فولاد و نورد سبا

یاد رئیس جمهور خوب ما در بلندای تاریخ/یک سال گذشت از پرواز مردان آسمانی؛ دل‌ها هنوز بی‌قرار و خاطره‌شان زنده‌تر از همیشه

رشد سودآوری و بهینه‌سازی پرتفوی؛ تثبیت موقعیت بیمه نوین در مسیر توسعه پایدار