معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در بیست‌ودومین همایش تعالی سازمانی: تحلیل داده مهم‌ترین شاخص تعالی سازمانی است

فرشاد مقیمی معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در بیست‌ودومین همایش تعالی سازمانی ضمن تبریک روز مهندس و سالروز میلاد خواجه نصیرالدین طوسی اظهار کرد: بیست‌ودومین همایش تعالی سازمانی با وفاق بسیار خوب برگزار شده و بسیاری از شرکت‌های به نام در این همایش حضور یافته‌اند.

وی اضافه کرد: تعالی سازمانی مجموعه از فاکتور‌ها و شاخص‌ها است که شرکت‌ها می‌توانند با توجه به آنها در جایگاه بهتری قرار گیرند.

معاون وزیر برای و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان اینکه مشتری مداری و دست یافتن به درک درستی از انتظارات مشتریان از شاخص‌های اصلی رسیدن به تعالی سازمانی است، اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و همچنین تمرکز بر تغییر از دیگر راهکار‌های موفقیت در راستای تعالی سازمانی است.

وی نوآوری و خلاقیت را بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی یک مجموعه کسب و کار دانست و تصریح کرد: تاثیرگذاری در جامعه نیر از فاکتور‌های تعالی سازمانی است.

مقیمی با اشاره به اینکه مدیریت فرآیند‌ها نیز از دیگر شاخص‌های تعالی سازمانی است، ادامه داد: تحلیل داده در این راستا مهم‌ترین شاخص است و هیچ اتفاقی در راستای تعالی سازمانی بدون توجه به تحلیل داده‌ها رخ نخواهد داد.

وی تاکید کرد: تحلیل داده درست، می‌تواند به بهبود مستمر و تعالی سازمانی منتج شود و باید مورد توجه همه سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی قرار گیرد.

 

Related posts

معاملات 128 همتی فرابورس در روزی با سیگنال‌های متضاد

جهش ۳۱ درصدی حمایت بانک توسعه صادرات از دانش‌بنیان‌ها

فرصت وام غیرحضوری بانک رفاه تا پایان مرداد تمدید شد