وی ادامه داد: به روز رسانی سایت اطلاعرسانی ایمیدرو، برگزاری همایش مدیران روابط عمومی واحدهای تابعه و وابسته ایمیدرو و نیز تشکیل 7 کارگروه تخصصی مدیران روابط عمومی ایمیدرو از جمله هوش مصنوعی، مسئولیت اجتماعی و کارگروه دیجیتال و رسانه و نیز برنامه آموزش در این حوزهها، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت روابط عمومی بود.
ادریسی خاطرنشان کرد: برای آگاهی بخشی و آموزش خبرنگاران تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، برنامه برگزاری همایش اختصاصی برای خبرنگاران در اسفند در نظر گرفته شد اما به دلیل مشکل ناترازی انرژی لغو شد. قرار است این برنامه در سال آینده برگزار شود.
وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی و معدنی برای خبرنگاران، جزو اولویتهای روابط عمومی ایمیدرو در سال آینده است.
در این نشست صمیمانه، خبرنگاران تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی، نظرها و دیدگاههای توسعهای خود را برای ارتقای اطلاعرسانی، پیشبرد اهداف ایمیدرو، توسعه زنجیره ارزش و تقویت ارتباط با روابط عمومی ایمیدرو و شرکتهای تابعه مطرح کردند.