وی سال ۱۴۰۴ را سالی سرنوشتساز برای بانک صادرات ایران توصیف کرد و اظهار داشت که این بانک در شاخصهای متعددی، از جذب منابع و افزایش سهم بازار تا تقویت زیرساختهای فناوری اطلاعات، توانسته جایگاه خود را بهبود بخشد.
وی افزود: در کنار تثبیت موقعیت داخلی، ظرفیتهای بینالمللی این بانک در خلیجفارس، آسیای میانه و اروپا همچنان بهعنوان یکی از محورهای موفقیت آن در تجارت خارجی کشور محسوب میشود.
مدیرعامل بانک صادرات همچنین به تنوع محصولات نوین بانک از جمله “چکنو”، “سامانه توثیق الکترونیک دارایی” و “پلتفرم بانکداری دیجیتال سپینو” اشاره کرد و آنها را از نقاط قوت بانک در ارائه خدمات پیشرو به مشتریان معرفی کرد.
سیفی اظهار امیدواری کرد که با ادامه اصلاح ساختارهای مالی و فروش داراییهای مازاد، بانک صادرات در مسیر توسعه اقتصاد کلان کشور و ایفای تعهدات اجتماعی خود نقش پررنگتری ایفا کند.