*ارائه خدمات جدید و نوآوری در سامانه مگابانک
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، نسخههای جدید سامانه مگابانک ملت هماکنون از طریق وبسایت رسمی بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir، و همچنین از طریق فروشگاههای اپلیکیشن اندروید و iOS قابل دریافت است.
هدف از انتشار این نسخهها، بهبود تجربه کاربری، افزایش خدمات غیرحضوری و ارائه قابلیتهایی متناسب با نیاز مشتریان در راستای بهروزرسانی خدمات بانکی و دیجیتالی بانک ملت بوده است.
*قابلیتها و تغییرات مهم نسخههای جدید
در این نسخهها، علاوه بر ارائه خدمات نوین، تغییرات متعددی برای بهبود عملکرد سامانه مگابانک اعمال شده است. از جمله مهمترین قابلیتهای جدید و بهبودهای این نسخهها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
*خدمات جدید:
- افتتاح حساب درونبرنامهای: ارائه امکان افتتاح حساب بانکی از طریق سامانه.
- خدمات غیرحضوری: شامل درخواست صدور کارت، سرویس سمات و سماچک.
*بهبودها و تغییرات:
- کارت به کارت: امکان کارت به کارت با لاگین بانکی با سقف 100 میلیون ریال (مبدأ بانک ملت).
- افتتاح حساب در بانکداری ویدیویی: نوآوری در خدمت بانکداری دیجیتال.
- پرداخت دُنگ: بهبود فرآیند ثبت کارت در هاب شاپرک برای انتقال وجه در سرویس دُنگی.
- انتقال پول: اصلاح و بهبود تجربه کاربری در این سرویس.
- نمایش تراکنشها: ترتیب بهتر و شفافتر نمایش رسید تراکنشها در بخش بایگانی.
- تماس صوتی و تصویری: ارتقای عملکرد تماسهای گروهی.
- سرویس “از من بپرس”: حذف عبارت “بزودی” از آیکون روبات در صفحه اصلی و هدایت مستقیم کاربران به این سرویس.
- مدیریت اقساط: امکان درج سیستمی مبلغ کل بدهی سررسید شده در این سرویس.
*امکان دسترسی ساده و سریع
کاربران میتوانند نسخههای جدید سامانه مگابانک را از وبسایت رسمی بانک ملت و یا فروشگاههای نرمافزاری معتبر برای سیستمعاملهای اندروید و iOS دریافت کرده و از خدمات بهروز و پیشرفته آن بهرهمند شوند.
*نتیجهگیری:
نسخههای جدید سامانه مگابانک ملت با هدف تحول در خدمات بانکی دیجیتال و تمرکز بر افزایش تجربه کاربری، گامی مؤثر در جهت نوآوری در بانکداری الکترونیک و تأمین نیازهای جدید مشتریان برداشته است.