مدیرعامل بیمه دی: خدمات درمانی با کیفیت عالی و احترام به بیمه‌گزاران، محور عملکرد ماست

*تاکید بر تکریم بیمه‌گزاران و بهبود فرآیندها

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، عبداللهی در جریان این بازدید طی نشستی با مدیران و رؤسای شعبه تخصصی درمان، پس از استماع گزارش عملکرد و بررسی چالش‌های موجود، بر رفع سریع موانع و تکریم بیمه‌گزاران تأکید کرد و افزود:

«هر بیمه‌گزار، اعم از حقیقی یا حقوقی، باید از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهره‌مند شود و شایسته‌ترین برخوردها را دریافت کند.»

*تلاش برای رفاه بیمه‌شدگان به‌ویژه خانواده ایثار و شهادت

مدیرعامل بیمه دی همچنین با اشاره به اهمیت رفاه حال بیمه‌شدگان به‌ویژه خانواده‌های ایثار و شهادت، بر بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بیمه‌گری تأکید کرد و گفت:

«هدف ما ارائه خدمات سریع، بدون اتلاف وقت، و با کیفیت بالا به بیمه‌شدگان است تا رضایتمندی در سطح بالاتری محقق شود.»

 

Related posts

تراز مثبت 63 درصدی بانک دی با جهش 12 برابری تسهیلات

نشست فولادسازان به ریاست مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان

فولاد سنگان ممیزی 7 استاندارد مدیریتی را با هدف ارتقای بهره‌وری آغاز کرد