*تاکید بر تکریم بیمهگزاران و بهبود فرآیندها
به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل بیمه دی، عبداللهی در جریان این بازدید طی نشستی با مدیران و رؤسای شعبه تخصصی درمان، پس از استماع گزارش عملکرد و بررسی چالشهای موجود، بر رفع سریع موانع و تکریم بیمهگزاران تأکید کرد و افزود:
«هر بیمهگزار، اعم از حقیقی یا حقوقی، باید از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهرهمند شود و شایستهترین برخوردها را دریافت کند.»
*تلاش برای رفاه بیمهشدگان بهویژه خانواده ایثار و شهادت
مدیرعامل بیمه دی همچنین با اشاره به اهمیت رفاه حال بیمهشدگان بهویژه خانوادههای ایثار و شهادت، بر بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بیمهگری تأکید کرد و گفت:
«هدف ما ارائه خدمات سریع، بدون اتلاف وقت، و با کیفیت بالا به بیمهشدگان است تا رضایتمندی در سطح بالاتری محقق شود.»