هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی، در بازدید غیر هماهنگ شده از شعبه تخصصی درمان این شرکت در تاریخ شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۴، با تقدیر از تلاشهای بیوقفه کارکنان در خدمترسانی به بیمهشدگان، خدمات درمانی بیمه دی را در صنعت بیمه منحصر به فرد و در بالاترین سطح کیفی معرفی کرد.
*تاکید بر تکریم بیمهگزاران و بهبود فرآیندها
به گزارش روابطعمومی و امور بینالملل بیمه دی، عبداللهی در جریان این بازدید طی نشستی با مدیران و رؤسای شعبه تخصصی درمان، پس از استماع گزارش عملکرد و بررسی چالشهای موجود، بر رفع سریع موانع و تکریم بیمهگزاران تأکید کرد و افزود:
«هر بیمهگزار، اعم از حقیقی یا حقوقی، باید از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهرهمند شود و شایستهترین برخوردها را دریافت کند.»
*تلاش برای رفاه بیمهشدگان بهویژه خانواده ایثار و شهادت
مدیرعامل بیمه دی همچنین با اشاره به اهمیت رفاه حال بیمهشدگان بهویژه خانوادههای ایثار و شهادت، بر بهبود فرآیندها و تسریع عملیات بیمهگری تأکید کرد و گفت:
«هدف ما ارائه خدمات سریع، بدون اتلاف وقت، و با کیفیت بالا به بیمهشدگان است تا رضایتمندی در سطح بالاتری محقق شود.»