برنامه‌ریزی سیمان آبیک برای افزایش تولید و توسعه بازار در سال جدید با تأکید بر رفع دغدغه‌های عاملین فروش

*هدف‌گذاری سال جدید و اهمیت همکاری

نشست مدیران عامل شرکت‌های توزیع، تعاونی‌ها، تولیدکنندگان بتن و عاملین فروش با محمد کشانی، مدیرعامل شرکت سیمان آبیک، به منظور بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۳ برگزار شد. کشانی ضمن تبیین جهت‌گیری‌های اصلی شرکت در سال جدید، بر اهمیت فروش و رفع دغدغه‌های عاملین فروش تأکید ویژه داشت. وی اظهار کرد: فقط با همکاری و تعامل‌ نزدیک با ذینفعان می‌توان مشکلات سال ۱۴۰۳ را کاهش داد و به اهداف برنامه‌ریزی‌شده با سرعت بیشتری دست یافت.

*مقابله با چالش انرژی و تثبیت تولید

کشانی با اشاره به احتمال قطعی‌های مستمر برق در ماه‌های آتی، از تلاش واحد تولید برای حفظ حداکثری تیراژ خبر داد و افزود: تلاش خواهیم کرد که تولید را به حداکثر برسانیم تا عقب‌ماندگی ناشی از ناترازی انرژی را جبران و بودجه مصوب و انتظارات سهامداران را برآورده نماییم.

*رشد تولید و عرضه، برنامه‌های آتی

مدیرعامل سیمان آبیک اعلام کرد در سال ۱۴۰۳ موفق به تولید سه میلیون تن کلینکر و سیمان شده‌ایم و موفقیت کامل در فروش این محصولات به دست آمده است. برای سال جاری هم افزایش ۱۰ درصدی تولید در دستور کار قرار گرفته که برای تحقق آن باید مدیریت دقیقی بر ناترازی انرژی صورت گیرد.

*تمرکز بر کیفیت محصول و تنوع سبد کالا

کشانی خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی ما در سال جدید، تولید محصولات باکیفیت و عرضه کشوری آن‌هاست. برای سال ۱۴۰۴ نیز برنامه‌ریزی برای ارائه سبد گسترده‌تر و متنوع‌تری از محصولات انجام شده که نیازمند حمایت و همکاری کلیه شرکای کاری است.

*توسعه بازار داخلی و صادراتی

مدیرعامل سیمان آبیک ارتقاء سطح خدمات به مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، و تمرکز بر صادرات را از اولویت‌های مهم شرکت دانست و بر توسعه بازار در سراسر کشور و مناطق همجوار بر مبنای موقعیت جغرافیایی کارخانه تأکید کرد.

*تعهد عاملین فروش به حمایت از توسعه بازار

در بخش پایانی این نشست، تعدادی از مدیران حاضر ضمن استقبال از سیاست‌های توسعه‌ای سیمان آبیک، آمادگی خود را برای حمایت از عرضه بیشتر، گسترش بازار داخلی و بین‌المللی و افزایش حجم فروش محصولات شرکت اعلام کردند و سال جدید را سالی پرتحرک و مبتنی بر سرمایه‌گذاری و هم‌افزایی دانستند.

 

شرکت سیمان آبیک با هدف افزایش تولید، تنوع محصولات و توسعه بازار داخلی و صادراتی، سال ۱۴۰۳ را با برنامه‌های ویژه و با محوریت همکاری با عاملین فروش آغاز کرده و این رویکرد مورد استقبال فعالان زنجیره توزیع و بازار قرار گرفته است.

 

Related posts

تحقق سرمایه‌گذاری‌های کلان در صنعت پالایش با تنوع‌بخشی مالی و تعامل گسترده با بخش خصوصی

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از ظرفیت‌های صنعتی و معدنی سیرجان؛ گل‌گهر در کانون توجه

مدیر مطالعات بورس کالا: صندوق‌های طلا محرک رشد اقتصادی و فعال‌سازی معادن کشور با جذب بیش از ۶۰ درصد منابع مالی