تاکید مدیران ارشد بانک اقتصاد نوین بر ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه جانشین‌پروری

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، «محسن زرندی مقدم»، به همراه «حسن مونسان» معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل این بانک، با حضور در شعبه مرکزی، ضمن بررسی عملکرد شعبه و گفت‌وگو با کارکنان، بر ضرورت ارتقاء کیفی خدمات و تسهیل فرایندهای بانکی تأکید کردند.

*کاهش بوروکراسی، افزایش رضایت مشتری

زرندی مقدم با اشاره به اهمیت ساده‌سازی و روان‌سازی روندها در شعب بانکی، تصریح کرد: «کاهش فرایندهای پیچیده و غیرضروری، افزون بر بالا بردن رضایت مشتریان، منجر به کاهش هزینه‌های مادی و معنوی بانک خواهد شد.»

وی اشراف کامل کارکنان به مقررات و حساسیت نسبت به درآمد و هزینه شعبه به ویژه نسبت به نسبت مطالبات غیرجاری (NPL) را ضروری دانست و یادآور شد: «افزایش سهم بازار و بهبود شاخص‌های عملکردی بانک باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.»

*جانشین‌پروری و نوآوری در دستور کار بانک اقتصاد نوین

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین با تأکید بر جانشین‌پروری به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی حوزه منابع انسانی، اظهار داشت: «بانک اقتصاد نوین با بهره‌گیری از مدل‌ها و محصولات نوین، وارد دوره‌ای از شکوفایی و رشد خواهد شد.»

*توازن ارائه خدمات به مشتریان کلان و خرد

در ادامه این بازدید، حسن مونسان، معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین، بر مدیریت ریسک تمرکز بر مشتریان کلان و ضرورت توجه بیشتر به مشتریان خرد تاکید کرد و افزود: «صرف جذب منابع کافی نیست، بلکه نحوه و محل ورود منابع به بانک اهمیت مضاعف دارد.»

وی ایجاد توازن منطقی در ارائه خدمات به تمامی گروه‌های مشتریان و توسعه متوازن خدمات ارزی و ریالی را از ضرورت‌های بانک دانست و بر لزوم تقویت تخصص منابع انسانی در بخش ارزی تأکید کرد.

*اهداف کمی سال جدید و بازاریابی علمی

معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین خاطر نشان کرد: «اهداف کمی تعیین شده برای کارکنان در سال جاری فراتر از سال گذشته است و تحقق آن، مستلزم تلاش مضاعف و استفاده از روش‌های نوین و علمی در بازاریابی است.»

Related posts

معاملات 128 همتی فرابورس در روزی با سیگنال‌های متضاد

جهش ۳۱ درصدی حمایت بانک توسعه صادرات از دانش‌بنیان‌ها

فرصت وام غیرحضوری بانک رفاه تا پایان مرداد تمدید شد