هفتمین جلسه هماندیشی مدیران فرهنگی ساتا روز دوشنبه، دوم اردیبهشتماه 1404، به میزبانی پتروشیمی زاگرس برگزار شد. در این نشست، گزارشهایی از اقدامات فرهنگی شرکت پتروشیمی زاگرس و سایر شرکتهای زیرمجموعه ساتا ارائه شد. هدف این جلسه تبادل تجربه و ارتقای سطح فعالیتهای فرهنگی در شرکتها بود.
*برگزاری هفتمین نشست هماندیشی مدیران فرهنگی
هفتمین جلسه هماندیشی مدیران فرهنگی ساتا روز دوشنبه دوم اردیبهشتماه 1404 به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس برگزار شد. این جلسات که بهصورت دورهای برگزار میشود، فرصتی را برای تبادل تجربه میان مدیران فرهنگی شرکتهای زیرمجموعه ساتا فراهم میآورد و در مسیر توسعه و ارتقای اقدامات فرهنگی گامی مؤثر محسوب میشود.
*گزارش اقدامات فرهنگی پتروشیمی زاگرس
در ابتدای نشست، رئیس روابط عمومی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت پتروشیمی زاگرس ضمن خوشآمدگویی به مدیران فرهنگی و میهمانان حاضر، گزارشی جامع از اقدامات انجامشده در حوزه فرهنگی در سال 1403 در این واحد پتروشیمی ارائه داد. این گزارش، بازتابدهنده تلاشهای متمرکز این شرکت برای ارتقای برنامههای اجتماعی و فرهنگی در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود بود.
*تقدیر از اقدامات فرهنگی شرکتهای زیرمجموعه ساتا
حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا رضایی، مدیر فرهنگی شرکتهای اقتصادی ساتا در جنوب کشور، طی سخنرانی خود به تقدیر از اقدامات فرهنگی صورتگرفته در شرکتهای زیرمجموعه ساتا پرداخت. وی هدف این نشست را تبادل تجربه و ارتقای سطح اقدامات فرهنگی در میان شرکتها دانست و ضمن قدردانی از عملکرد شرکت پتروشیمی زاگرس در برگزاری این جلسه، به ارزش این تعاملات برای گسترش فعالیتهای فرهنگی تأکید کرد.
*ارائه گزارشهای فرهنگی توسط نمایندگان شرکتها
در بخش پایانی این نشست، نمایندگان فرهنگی شرکتهای زیرمجموعه ساتا به ارائه گزارش از آخرین اقدامات و دستاوردهای فرهنگی خود پرداختند. این بخش فرصتی برای مرور اقدامات موفق و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای بهبود برنامههای جاری فرهنگی در شرکتهای مختلف فراهم ساخت.
برگزاری هفتمین نشست هماندیشی مدیران فرهنگی ساتا به میزبانی شرکت پتروشیمی زاگرس، نقطه عطف مهمی در تبادل تجربیات و تقویت اقدامات فرهنگی میان شرکتهای زیرمجموعه این سازمان بود. گزارشهای ارائهشده توسط پتروشیمی زاگرس و دیگر شرکتها نشاندهنده تعهد جدی به مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگی است.
این نشست، علاوه بر تجلیل از دستاوردهای فرهنگی گذشته، به ایجاد بستری برای تعاملات بینشرکتی در حوزههای فرهنگی کمک کرد. تبادل تجربیات موفق و بررسی چالشها در جلسات هماندیشی مشابه، میتواند به ارتقای کیفیت برنامههای فرهنگی در این شرکتها و تقویت ارتباطات در سطح سازمانی منجر شود. توجه ویژه به مسئولیتهای اجتماعی و گسترش فعالیتهای فرهنگی از جمله عواملی است که به افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای تصویر شرکتها در جامعه کمک خواهد کرد.