برنامه راهبردی آتیه فولاد برای افزایش صادرات گروه فولاد مبارکه در سال ۱۴۰۴

وی با اشاره به سیاست‌های کلان گروه فولاد مبارکه اظهار کرد: «در سال‌های اخیر زیرساخت‌های مستحکم و ساختاریافته‌ای برای صادرات محصولات فولادی در آتیه فولاد ایجاد شده که در حال حاضر در چند کشور هدف عملیاتی هستند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، سهم صادرات این هلدینگ تا سال آینده به ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت.»

کویتی همچنین خاطرنشان کرد که توسعه فعالیت‌های صادراتی آتیه فولاد نقش بسزایی در تقویت تعاملات بین‌المللی و افزایش بهره‌وری داشته و بر سودآوری سهامداران اثرات مثبتی خواهد داشت.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت برنامه‌های صادراتی هلدینگ آتیه فولاد گفت: «این برنامه‌ها ضمن گسترش جایگاه فولاد مبارکه به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد جهان، رشد پایدار مجموعه را تضمین خواهد کرد.»

Related posts

جهش مهندسی اروند: ساخت گیربکس با اتکا به توان داخلی

درج نماد «اروند» در بازار دوم بورس تهران نهایی شد

ایران نقشه راه سرمایه‌گذاری معدنی فراسرزمینی را ترسیم کرد