استراتژی “بانک تجارت با یک کلیک”؛ تحول دیجیتال بانک تجارت؛ ارائه خدمات غیرحضوری در سال ۱۴۰۴

*جذب منابع و رشد بانک با تمرکز بر مشتریان حقیقی

داودیان با تاکید بر نقش جذب منابع از طریق مشتریان حقیقی، اظهار داشت: «مشارکت تمامی واحدها و همکاران در مسیر تحقق اهداف سال جاری می‌تواند زمینه رشد چشمگیر بانک و افزایش سهم آن از بازار را فراهم کند. همچنین طرح ممتاز تجارت فرصتی مناسب برای افتتاح حساب و ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جدید از طریق همراه بانک و اپلیکیشن باجت بوده و سبب سهولت در ارائه تسهیلات خواهد شد.»

*کاهش بار عملیاتی شعب؛ تمرکز بر خدمات غیرحضوری

عضو هیئت عامل بانک تجارت با اشاره به اهمیت ابزارهای غیرحضوری، گفت: «ارائه خدمات در بستر همراه بانک و باجت علاوه بر کاهش بار عملیاتی شعب، رضایت‌مندی مشتریان و تحقق اهداف متوازن را به همراه خواهد داشت. با این استراتژی تلاش می‌شود سالانه ۱۵۰ هزار مشتری جدید در حوزه پرداخت معرفی شوند و ظرف دو سال به سهم ۱۰ درصدی از پذیرش منابع این ابزارها دست یابیم.»

*توسعه پایانه‌های فروشگاهی و شبکه گسترده خدمات اعتباری

داودیان از رفع محدودیت‌های پایانه‌های فروشگاهی خبر داد و تأکید کرد: «تأمین پایانه‌های فروشگاهی بهتر خواهد شد و هدف‌گذاری ما در بخش ابزارهای پرداخت دستیابی به سهم ۱۰ درصدی در پذیرش منابع است. همچنین در آینده نزدیک گسترده‌ترین شبکه خدمات اعتباری برای مشتریان شکل خواهد گرفت و تسهیلات تکلیفی به صورت کاملاً غیرحضوری ارائه می‌شود.»

***

استراتژی “بانک تجارت با یک کلیک” که توسط معاون مدیرعامل بانک مطرح شد، نشان‌دهنده تمرکز بر دیجیتالی شدن خدمات بانکی و تحول در ارائه تجربه مشتری است. کاهش بار عملیاتی شعب، رشد منابع، جذب مشتریان جدید و توسعه ابزارهای پرداخت می‌تواند بانک تجارت را به یکی از پیشروترین بانک‌های کشور در ارائه خدمات غیرحضوری تبدیل کند.

Related posts

رشد تقاضا و فشارهای ژئوپلیتیک؛ سرمایه‌گذاری معدنی در تقاطع فرصت‌ها و مخاطرات فراگیر

تمرکز منابع استراتژیک؛ چالش زنجیره تأمین جهانی و لزوم استراتژی‌های تنوع‌بخش

فولاد مبارکه، پیشگام در طراحی و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین دستگاه تست سیلندرهای هیدرولیکی کشور