بازدید میدانی مدیرعامل بانک ملت از واحدهای پشتیبان و مرکز پاسخگویی مشتریان

بازدید مستمر در شرایط ویژه

فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک ملت، صبح شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور در بخش‌های پشتیبانی و خدمات‌رسان بانک، از روند پایداری عملیات بانکی در شرایط خاص کشور بازدید کرد. این بازدید شامل بخش‌های ستادی، واحد تسهیلات برخط موسوم به «فرابانک»، شعبه خیابان دمشق و همچنین مرکز ارتباط ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ بود.

تأکید بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان

مدیرعامل بانک ملت در جریان این بازدیدها با همکاران گفتگو کرده و بر ضرورت افزایش سطح کیفیت خدمات و پاسخگویی دقیق به نیازهای مشتریان در این مقطع زمانی تأکید نمود. وی خاطرنشان کرد: «در شرایط فعلی، ارائه خدمات مستمر و دقیق، ضامن اعتماد و آرامش مشتریان است.»

پشتیبانی کامل از شعب و سامانه‌های برخط

فرخ‌نژاد از آمادگی کامل واحدهای پشتیبان برای خدمت‌رسانی به سامانه‌های آنلاین و پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان خبر داد و از کارکنان این واحدها به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه در حفظ جریان خدمت‌رسانی قدردانی کرد.

***

این بازدیدهای میدانی در روزهای خاص، نمادی از رویکرد میدانی و عملیاتی بانک ملت برای مدیریت بحران و پشتیبانی بی‌وقفه از نیازهای مردم است. تمرکز بر سامانه‌های آنلاین و خدمات غیرحضوری همچون مرکز تماس ۱۵۵۶، نشان‌دهنده اهمیت پاسخگویی سریع و مؤثر در دوره‌های حساس است.

Related posts

فعالیت ۵۰ درصد شعب کشیک بانک صادرات ایران در تهران از ۳۱ خرداد تا ۲ تیر

تمدید ۱۰ روزه مهلت افشای اطلاعات ناشران بورسی تصویب شد

اعلام شعب کشیک بانک رفاه در تهران از ۳۱ خرداد تا ۲ تیر