بازدید میدانی مدیرعامل بانک ملت از واحدهای پشتیبان و مرکز پاسخگویی مشتریان

بازدید مستمر در شرایط ویژه

فرشید فرخ‌نژاد، مدیرعامل بانک ملت، صبح شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۴ با حضور در بخش‌های پشتیبانی و خدمات‌رسان بانک، از روند پایداری عملیات بانکی در شرایط خاص کشور بازدید کرد. این بازدید شامل بخش‌های ستادی، واحد تسهیلات برخط موسوم به «فرابانک»، شعبه خیابان دمشق و همچنین مرکز ارتباط ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ بود.

تأکید بر کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان

مدیرعامل بانک ملت در جریان این بازدیدها با همکاران گفتگو کرده و بر ضرورت افزایش سطح کیفیت خدمات و پاسخگویی دقیق به نیازهای مشتریان در این مقطع زمانی تأکید نمود. وی خاطرنشان کرد: «در شرایط فعلی، ارائه خدمات مستمر و دقیق، ضامن اعتماد و آرامش مشتریان است.»

پشتیبانی کامل از شعب و سامانه‌های برخط

فرخ‌نژاد از آمادگی کامل واحدهای پشتیبان برای خدمت‌رسانی به سامانه‌های آنلاین و پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان خبر داد و از کارکنان این واحدها به دلیل تلاش‌های بی‌وقفه در حفظ جریان خدمت‌رسانی قدردانی کرد.

***

این بازدیدهای میدانی در روزهای خاص، نمادی از رویکرد میدانی و عملیاتی بانک ملت برای مدیریت بحران و پشتیبانی بی‌وقفه از نیازهای مردم است. تمرکز بر سامانه‌های آنلاین و خدمات غیرحضوری همچون مرکز تماس ۱۵۵۶، نشان‌دهنده اهمیت پاسخگویی سریع و مؤثر در دوره‌های حساس است.

Related posts

معاملات 128 همتی فرابورس در روزی با سیگنال‌های متضاد

جهش ۳۱ درصدی حمایت بانک توسعه صادرات از دانش‌بنیان‌ها

فرصت وام غیرحضوری بانک رفاه تا پایان مرداد تمدید شد