آمادگی کامل پیشخوان‌های شهرنت و خودپردازهای بانک شهر برای خدمت‌رسانی

فعالیت مستمر پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور

بانک شهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پیشخوان‌های شهرنت و خودپردازهای این بانک در سراسر کشور، در شرایط خاص کشور و به‌ویژه در پی تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، با تمام ظرفیت در حال خدمت‌رسانی هستند. هدف از این اقدام، تداوم ارائه خدمات بانکی به‌صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه به مشتریان اعلام شده است.

تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری

بانک شهر به‌منظور حفظ ایمنی و آسایش بیشتر مشتریان، توصیه کرده است که شهروندان در سراسر کشور، تا حد امکان خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق درگاه‌های غیرحضوری این بانک، مانند اپلیکیشن همراه‌شهر پلاس، سامانه اینترنت بانک و سایر بسترهای آنلاین انجام دهند.

ارتقای کیفیت خدمات الکترونیک

روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد سامانه‌های بانکداری الکترونیک این بانک در وضعیت مطلوب عملیاتی قرار دارند. خدمات قابل ارائه در این سامانه‌ها شامل انتقال وجه، پرداخت قبوض، دریافت موجودی، خرید شارژ و سایر خدمات ضروری بانکی است که بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

تعهد بانک شهر به خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی

این بانک با اشاره به مسئولیت اجتماعی خود در قبال مردم ایران، اعلام کرد که در شرایط اضطراری و ملی، حفظ تداوم خدمات بانکی برای همه اقشار جامعه را وظیفه خود می‌داند. بدین منظور، شبکه پیشخوان‌های شهرنت و تمامی واحدهای پشتیبانی فنی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

***
پایداری شبکه خدمات بانکی در شرایط بحرانی، یکی از مولفه‌های کلیدی در حفظ اعتماد عمومی و ثبات اقتصادی کشور است. اقدامات بانک شهر در استمرار خدمات‌رسانی غیرحضوری و حضوری، نشانه‌ای از بلوغ زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک این بانک و آمادگی آن در مواجهه با سناریوهای اضطراری است. چنین رویکردهایی، نقش حیاتی بانک‌ها در حفظ عملکرد اقتصادی کشور را بیش از پیش برجسته می‌کند.

Related posts

تمدید مهلت حساب وکالتی بانک تجارت برای ثبت‌نام ایران‌خودرو تا 17 تیرماه

تاکید مدیرعامل فولاد سرمد ابرکوه بر افزایش تولید و رفع مشکلات معیشتی پرسنل

حمایت بانک خاورمیانه از خانواده؛ پرداخت 1850 میلیاردی در 3 ماه