طی حکمی از سوی مجید باجلان، سرپرست بانک پارسیان، محمد قربانی به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی این بانک منصوب شد. در مراسمی که با حضور اعضای هیئت عامل برگزار گردید، ضمن معارفه قربانی، از خدمات اسماعیل سیرانی، مدیر پیشین این واحد، قدردانی به عمل آمد. محمد قربانی دانشآموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت رسانه است. او پیش از این انتصاب، مسئولیت مدیریت اطلاعرسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را بر عهده داشت.
انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی با حکم مدیرعامل
در پی صدور حکمی توسط مجید باجلان، سرپرست بانک پارسیان، محمد قربانی به عنوان «سرپرست روابط عمومی» این بانک منصوب گردید. مراسم تودیع مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید روز گذشته با حضور سرپرست و اعضای هیات عامل بانک پارسیان برگزار شد. این انتصاب در راستای ایجاد تحول و پیشبرد اهداف سازمانی صورت گرفته است.
تاکید بر پیشبرد اهداف در حکم انتصاب
در متن حکم انتصاب محمد قربانی بر لزوم حرکت در مسیر اهداف و ماموریتهای تدوین شده تاکید شده است. در این حکم با اشاره به تخصص، شایستگی و تجارب وی، ابراز امیدواری شده است که او بتواند با برنامهریزی مناسب و همکاری با سایر بخشهای گروه بانک پارسیان در مسئولیت جدید خود موفق باشد. این حکم بر اهمیت هماهنگی درونسازمانی برای دستیابی به موفقیت تاکید دارد.
تقدیر از خدمات مدیر پیشین
در این مراسم که با حضور مقامات ارشد بانک شامل سرپرست، قائم مقام و هیئت عامل بانک پارسیان برگزار شد، از زحمات مدیر پیشین نیز قدردانی شد. خدمات اسماعیل سیرانی در دوران تصدی مدیریت روابط عمومی بانک پارسیان مورد تقدیر قرار گرفت و برای او در مسیرهای آتی آرزوی موفقیت کردند.
نگاهی به سوابق سرپرست جدید
بر اساس گزارش منتشر شده، محمد قربانی دارای سوابق اجرایی مرتبط در حوزه ارتباطات و رسانه است. او دانشآموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت رسانه میباشد. قربانی پیش از پیوستن به بانک پارسیان، مسئولیت مهم مدیریت اطلاعرسانی در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را عهدهدار بوده است.
***
انتصاب سرپرست جدید برای روابط عمومی بانک پارسیان با سوابقی در نهادهای بزرگ، یک اقدام استراتژیک برای تقویت ارتباطات سازمانی و مدیریت برند تلقی میشود. این تغییر مدیریتی میتواند نشاندهنده عزم هیئت عامل جدید برای بازنگری در استراتژیهای اطلاعرسانی و همسو کردن آن با اهداف کلان بانک باشد. سپردن این مسئولیت به فردی با تجربه در مدیریت رسانه، بیانگر اهمیت روزافزون وجهه عمومی، ارتباط مؤثر با ذینفعان و مدیریت فعالانه تصویر برند در صنعت رقابتی بانکداری است. این اقدام نوعی سرمایهگذاری بر روی دارایی نامشهود بانک، یعنی اعتبار و شهرت، محسوب میشود.