کاروان ورزشی بانک تجارت در بیستودومین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور، عملکردی درخشان به نمایش گذاشت. این کاروان در رقابت با 13 بانک و بیش از 650 ورزشکار، موفق به کسب جایگاه سوم تیمی این مسابقات شد. ورزشکاران این بانک با قهرمانی در رشته شطرنج، نایبقهرمانی در شنا و بدمینتون و کسب مدالهای متعدد انفرادی، افتخاری دیگر برای این مجموعه رقم زدند. این رویداد ورزشی به میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در شهرستان نوشهر برگزار گردید.
کسب جایگاه سوم تیمی در رقابتی ملی
کاروان ورزشی بانک تجارت در بیستودومین دوره المپیاد ورزشی شبکه بانکی کشور به جایگاه سوم تیمی دست یافت. این دوره از رقابتها به میزبانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در شهرستان نوشهر برگزار شد. در این المپیاد ملی، 13 بانک از سراسر کشور با بیش از 650 ورزشکار حضور داشتند. عملکرد درخشان ورزشکاران بانک تجارت در نهایت منجر به کسب این مقام ارزشمند در میان رقبای بانکی شد.
افتخارآفرینی در رشتههای تیمی
در بخش رقابتهای تیمی، بانک تجارت نتایج قابلتوجهی را در رشتههای مختلف ورزشی به ثبت رساند. تیم شطرنج این بانک با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت و بر سکوی نخست ایستاد. همچنین، تیمهای شنا و بدمینتون بانک تجارت نیز با ارائه نمایشی قدرتمند، موفق به کسب عنوان نایبقهرمانی شدند. علاوه بر این، تیمهای والیبال و تنیس روی میز این بانک هر دو به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
درخشش مدالآوران در رقابتهای انفرادی
در بخش رقابتهای انفرادی نیز ورزشکاران بانک تجارت عملکردی چشمگیر و موفقیتآمیز داشتند. در رشته شنا، ورزشکاران این بانک موفق به کسب 1 مدال طلا و 1 مدال نقره برای کاروان بانک تجارت شدند. در رشته تنیس روی میز، 2 نماینده بانک تجارت به فینال راه پیدا کردند. در یک دیدار تمام تجارتی، مقام قهرمانی (مدال طلا) و نایبقهرمانی (مدال نقره) هر دو به بانک تجارت تعلق گرفت. همچنین در رشته تیراندازی در بخش “تپانچه”، نماینده این بانک به مقام سوم و مدال برنز بسنده کرد.
***
کسب مقام سوم تیمی توسط بانک تجارت در المپیاد ورزشی شبکه بانکی، فراتر از یک دستاورد ورزشی صرف است. این موفقیت نشاندهنده سرمایهگذاری سازمان بر روی سرمایههای انسانی و توجه به نشاط و سلامت کارکنان است. چنین رویدادهایی به تقویت روحیه کار تیمی، افزایش انگیزه و تحکیم وفاداری سازمانی منجر میشود. در فضای رقابتی صنعت بانکداری، برخورداری از نیروی انسانی باانگیزه و پویا، یک مزیت استراتژیک محسوب میشود. این دستاورد میتواند تصویر برند بانک تجارت را به عنوان یک محیط کاری پویا و حامی کارکنان تقویت نماید.
