بازگشت ساعات کاری ساتنا به حالت عادی
به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، ساعت کاری سامانه تسویه ناخالص آنی (ساتنا) برای پذیرش و پردازش دستور پرداختها به روال قبلی خود بازگشت. این تغییر از روز شنبه، 7 تیرماه اعمال میشود و تا اطلاع ثانوی به همین شیوه ادامه خواهد داشت. مشتریان این بانک میتوانند طبق زمانبندی جدید، دستور پرداختهای خود را ثبت و پیگیری کنند.
زمانبندی جدید در روزهای عادی
بر اساس این اطلاعیه، در روزهای کاری عادی (شنبه تا چهارشنبه)، ساعت پایان پذیرش دستور پرداختهای مشتری به مشتری (C2C) در سامانه ساتنا تا ساعت 14:30 خواهد بود. بانک ایران زمین این دستور پرداختها را در بازه زمانی اعلام شده پردازش میکند. مشتریان باید برای انجام موفقیتآمیز تراکنشهای خود به این سقف زمانی توجه داشته باشند.
ساعت کاری ساتنا در روزهای پنجشنبه
با توجه به فعال بودن شعب کشیک بانک ایران زمین در روزهای پنجشنبه، زمانبندی ویژهای برای این روز در نظر گرفته شده است. ساعت پایان پذیرش و پردازش دستور پرداختهای مشتری به مشتری (C2C) در این روزها ساعت 13:30 اعلام شده است. این اقدام برای ارائه خدمات به مشتریان در پایان هفته صورت میگیرد.
پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان
بانک ایران زمین برای رفع هرگونه ابهام یا پاسخ به سوالات احتمالی مشتریان، راه ارتباطی مشخصی را معرفی کرده است. کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره تلفن 24809-021 آماده پاسخگویی هستند. مشتریان میتوانند در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، با این مرکز در تماس باشند.
***
بازگشت ساعت کاری سامانه ساتنا در بانک ایران زمین به روال سابق، نشاندهنده عادیسازی و ثبات در عملیات بانکی بینبانکی است. این اقدام به طور مستقیم بر تسهیل و تسریع تبادلات مالی کسبوکارها و اشخاص حقیقی تأثیر مثبت دارد. تعیین ساعت مشخص 14:30 برای روزهای عادی و 13:30 برای پنجشنبهها، به مشتریان امکان برنامهریزی دقیقتری برای انتقال وجوه کلان میدهد. این نظمبخشی به چرخههای پرداخت، به افزایش اطمینان در فضای اقتصادی کمک کرده و از اختلال در تسویههای مالی جلوگیری میکند.