به دنبال اعلام تخلف از سوی شهروند تهرانی از یک جایگاه در تهران و پیگیری و ثبت شکایت در مرکز پاسخگوئی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران (09627)، رسیدگی، پاسخ سریع و نتیجهبخش این مرکز، رضایتمندی مشتری را در پی داشته است.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، به گفته این شهروند، پس از تخلف متصدی جایگاه پیرامون دریافت وجه اضافی و فروش مکمل، پس از تماس با این مرکز و ثبت شکایت، در کمتر از 24 ساعت، با مشاهده دوربینهای مدار بسته تخلف از سوی بازرسی وزارت نفت محرز و مبلغ اضافی عودت داده شد ضمن اینکه بارزس اعلام کرد با تشکیل پرونده برای متخلف و رسیدگی در کمیسیون تخلفات، جریمه سنگینی برای متخلف لحاظ خواهد شد.
مرکز تماس شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با شماره 09627 به سوالاتی در زمینه فعالیتهای این شرکت پاسخ میدهد و آماده پاسخگوئی به مواردی مربوط به کارت هوشمند سوخت، سهمیهبندی بنزین و اجرای پروژههای مهم از قبیل طرح تخصیص نفتگاز بر اساس پیمایش، پاسخگوئی در زمینه طرح یکپارچهسازی سوخت خودروهای عمومی (دوگانهسوز کردن) و سامانه درخواست فرآوردههای نفتی (سدف) است.