مدیرعامل بیمه سینا در جمع نمایندگان این شرکت با اشاره به اهمیت توسعه شبکه فروش گفت: شبکه محوری و استفاده از ظرفیت آنها، نقشه راه ما در بیمه سینا است.
علی صلاحی نژاد در مراسم هماندیشی نمایندگان و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان شعب تهران، سمنان، کرج، قم، قزوین و ساوه و تبریک بیست و یکمین سالروز تاسیس بیمه سینا اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی شبکه فروش اصلیترین راه تقویت بیمه سینا است و بر همین اساس، تدوین برنامه حمایت، هدایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان در این شرکت آغاز شد.
وی اصلیترین پل ارتباطی شرکت بیمه با مشتریان را شبکه فروش عنوان کرد و گفت: محور قرار گرفتن شبکه فروش مزایای مختلفی دارد و برگزاری جشنوارهها و دخیل کردن شبکه در فروش نشان داد که ظرفیت بالایی در این بخش وجود دارد.
وی با اشاره به تدوین برنامههای مختلف برای استفاده از ظرفیت شبکه فروش ادامه داد: اگر به کار تیمی و توانمندی خود باور داشته باشیم موفقیت ما قطعی است.
مدیرعامل بیمه سینا با تاکید بر مشتری محوری و خلق ارزش گفت: اصلیترین دارایی شرکتهای بیمه مشتریان هستند اما ایجاد دارایی بر عهده شبکه فروش است.
وی افزود: دانش افزایی در دنیای امروز جزو واجبات هر شخص است چون توانمندی ایجاد میکند و اگر آموزش را جدی نگیریم حتما در کسب و کار و زندگی خود دچار مشکل خواهیم شد.
صلاحی نژاد ضمن برشمردن چالشهای شبکه فروش بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تحریمهای ظالمانه، تغییر ذائقه مشتریان و نرخ شکنی از جمله مهمترین چالشهای پیش روی نمایندگان است و ما در تلاشیم با حمایت بیشتر، مسیر توسعه فروش را هموار کنیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بیمه سینا با ۶ هدف کلان ادامه داد: توسعه نرم افزاری و سختافزاری در زیرساختها، تدوین آییننامه تسهیلات نمایندگان و تمرکز بر پرتفوهای سودده از مهمترین برنامههایی است که تا کنون انجام شده است.
این گزارش میافزاید، در ابتدای این مراسم، روسای شعب حاضر، گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شعبه و شبکه نمایندگان خود ارائه کردند.