سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر مطرح کرد؛ تلاش نورد لولۀ کوثر برای همکاری با ۱۵ کشور همسایه باهدف توسعه بازارهای صادراتی

توسط

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، علیرضا ساعی سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار شرکت نورد لولۀ کوثر در حاشیۀ سومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت با اوراسیا اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های ایرانی در صادرات و تأمین ورق‌های فولادی در داخل و خارج از کشور، به همراه برخی شرکت‌های عضو گروه نظیر آتیه‌فولاد نقش‌جهان و ورق خودرو چهارمحال در نمایشگاه بین‌المللی تجارت با اوراسیا شرکت کرد.

 

وی افزود: شرکت نورد لولۀ کوثر صنعت اسپادانا به همراه هلدینگ فولاد متیل به‌عنوان شرکت‌های وابسته به هلدینگ آتیه‌فولاد در بستر غرفۀ فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور داشتند و به رایزنی با بازدیدکنندگان و مراجعان پرداختند.

 

ساعی درخصوص سیاست‌های صادراتی و تجاری شرکت نورد لولۀ کوثر عنوان کرد: شرکت نورد لولۀ کوثر همکاری با 15 کشور همسایه را در دستورکار قرار داده است و در این راستا، تاکنون در نمایشگاه‌های مرتبط کشورهای مختلفی نظیر عراق، قرقیزستان، ارمنستان و قزاقستان شرکت کرده و از این میان، به کشورهای ارمنستان و قزاقستان که از کشورهای حوزۀ اوراسیا هستند، نیز صادرات محصول داشته است.

 

سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر با تشریح مزایای حضور در نمایشگاه‌های مرتبط ابراز کرد: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی باعث تقویت ارتباطات تجاری بین شرکت‌های تولیدکننده و تجار در منطقۀ اوراسیا خواهد شد و زمینۀ رشد تجارت، انتقال تکنولوژی و توسعۀ بستر اقتصادی برای کشور ما را نیز فراهم می‌آورد.

 

وی ادامه داد: ارتباطات با شرکت‌های روسی برای حضور موفق در منطقۀ اوراسیا اهمیت بسزایی دارد و در همین رابطه، شرکت نورد لولۀ کوثر اقدام به ایجاد ارتباطاتی کرده است تا بتواند ورق‌های فولادی بالای 16 میلی‌متر و نیز سیم و پودر جوشکاری موردنیاز خود را تأمین کند.

 

ساعی با بیان نفوذ شرکت‌های روسی و ترکیه‌ای در بازار منطقۀ اوراسیا، اذعان کرد: ارتباط با شرکت‌های فعال و خوب روسیه و ترکیه در کنار فعالیت مستقل برای توسعۀ بازار در اوراسیا، می‌تواند کمک شایانی به نفوذ ایران در بازارهای این منطقه داشته باشد.

 

سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز چهارم نمایشگاه، بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی مراکز تجاری و خدماتی ایران در کشورهای اوراسیاست و جلسات مختلفی با این دفاتر برگزار خواهد شد تا به بررسی نحوۀ تعامل و همکاری بپردازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شرکت نورد لوله کوثر از حضور در این نمایشگاه، شناخت مشتریان صادراتی و آشنایی با شرکت‌هایی است که می‌توانند همکاری‌های مؤثری در زمینه واردات بهینه ورق‌های فولادی با ضخامت بالا و مواد اولیه‌ای نظیر سیم و پودر جوش لوله‌های فولادی داشته باشند؛ همچنین، انتقال تکنولوژی تولید لوله‌های فولادی درزدار نیز از اهداف این شرکت به شمار می‌آید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

اطلس اقتصاد