سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر مطرح کرد؛ تلاش نورد لولۀ کوثر برای همکاری با ۱۵ کشور همسایه باهدف توسعه بازارهای صادراتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ آتیه‌فولاد نقش‌جهان، علیرضا ساعی سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار شرکت نورد لولۀ کوثر در حاشیۀ سومین نمایشگاه بین‌المللی تجارت با اوراسیا اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکۀ اصفهان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های ایرانی در صادرات و تأمین ورق‌های فولادی در داخل و خارج از کشور، به همراه برخی شرکت‌های عضو گروه نظیر آتیه‌فولاد نقش‌جهان و ورق خودرو چهارمحال در نمایشگاه بین‌المللی تجارت با اوراسیا شرکت کرد.

 

وی افزود: شرکت نورد لولۀ کوثر صنعت اسپادانا به همراه هلدینگ فولاد متیل به‌عنوان شرکت‌های وابسته به هلدینگ آتیه‌فولاد در بستر غرفۀ فولاد مبارکه در این نمایشگاه حضور داشتند و به رایزنی با بازدیدکنندگان و مراجعان پرداختند.

 

ساعی درخصوص سیاست‌های صادراتی و تجاری شرکت نورد لولۀ کوثر عنوان کرد: شرکت نورد لولۀ کوثر همکاری با 15 کشور همسایه را در دستورکار قرار داده است و در این راستا، تاکنون در نمایشگاه‌های مرتبط کشورهای مختلفی نظیر عراق، قرقیزستان، ارمنستان و قزاقستان شرکت کرده و از این میان، به کشورهای ارمنستان و قزاقستان که از کشورهای حوزۀ اوراسیا هستند، نیز صادرات محصول داشته است.

 

سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر با تشریح مزایای حضور در نمایشگاه‌های مرتبط ابراز کرد: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی باعث تقویت ارتباطات تجاری بین شرکت‌های تولیدکننده و تجار در منطقۀ اوراسیا خواهد شد و زمینۀ رشد تجارت، انتقال تکنولوژی و توسعۀ بستر اقتصادی برای کشور ما را نیز فراهم می‌آورد.

 

وی ادامه داد: ارتباطات با شرکت‌های روسی برای حضور موفق در منطقۀ اوراسیا اهمیت بسزایی دارد و در همین رابطه، شرکت نورد لولۀ کوثر اقدام به ایجاد ارتباطاتی کرده است تا بتواند ورق‌های فولادی بالای 16 میلی‌متر و نیز سیم و پودر جوشکاری موردنیاز خود را تأمین کند.

 

ساعی با بیان نفوذ شرکت‌های روسی و ترکیه‌ای در بازار منطقۀ اوراسیا، اذعان کرد: ارتباط با شرکت‌های فعال و خوب روسیه و ترکیه در کنار فعالیت مستقل برای توسعۀ بازار در اوراسیا، می‌تواند کمک شایانی به نفوذ ایران در بازارهای این منطقه داشته باشد.

 

سرپرست بازاریابی و توسعۀ بازار نورد لولۀ کوثر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای روز چهارم نمایشگاه، بازدید از غرفه‌های نمایشگاهی مراکز تجاری و خدماتی ایران در کشورهای اوراسیاست و جلسات مختلفی با این دفاتر برگزار خواهد شد تا به بررسی نحوۀ تعامل و همکاری بپردازیم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شرکت نورد لوله کوثر از حضور در این نمایشگاه، شناخت مشتریان صادراتی و آشنایی با شرکت‌هایی است که می‌توانند همکاری‌های مؤثری در زمینه واردات بهینه ورق‌های فولادی با ضخامت بالا و مواد اولیه‌ای نظیر سیم و پودر جوش لوله‌های فولادی داشته باشند؛ همچنین، انتقال تکنولوژی تولید لوله‌های فولادی درزدار نیز از اهداف این شرکت به شمار می‌آید.

Related posts

اینفوگراف: برداشت فولاد مبارکه از زاینده‌رود کمتر از یک درصد

امضاء تفاهمنامه فی مابین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت پترو عمران

نخستین مرکز “ایرانول پرو” در شرق تهران راه اندازی شد