پرسش از بیمه تعاون، پاسخ فوری: سامانه ۲۴ ساعته سوالات بیمه‌ای راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، در راستای ارتقای خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان، این شرکت بخش جدیدی را در وب‌سایت خود به آدرس www.taavon-ins.ir راه‌اندازی کرده است. این بخش امکان ثبت سوالات بیمه‌ای و دریافت پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای بیمه‌گزاران فراهم می‌کند.

*امکانات و مزایای سامانه جدید

در این سامانه، مشتریان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را در زمینه‌های گوناگون از جمله انواع بیمه‌نامه‌ها، شرایط استفاده از خدمات، فرآیند دریافت خسارت و سایر موضوعات مرتبط مطرح و پاسخ‌های کارشناسی و دقیق دریافت کنند.

*گامی در راستای بهبود تجربه مشتری

این اقدام، گامی اساسی در جهت بهبود تجربه مشتریان و تسهیل دسترسی به خدمات پشتیبانی بیمه تعاون به شمار می‌رود و نشان‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و مشتری‌محور است.

Related posts

صعود خیره‌کننده فروش ملی مس: تحقق درآمد ۳۱ همتی و رشد ۴۶ درصدی در ۲ ماهه ابتدایی ۱۴۰۴

تحول در راهبری ارتباطات فولاد هرمزگان با انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی

بانک اقتصاد نوین با استراتژی مدرن، به سوی تحول در خدمات مالی گام برمی‌دارد