آغاز جشنواره فرهنگی و هنری «قربان تا غدیر» در بانک مسکن
اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، به مناسبت دهه امامت و ولایت، اولین جشنواره فرهنگی و هنری «قربان تا غدیر» را با هدف ترویج فرهنگ غدیر و بزرگداشت ارزشهای اسلامی برای کارکنان و خانوادههای آنان برگزار میکند.
بخشهای متنوع جشنواره
این جشنواره تا تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری ادامه داشته و تمامی همکاران بانک مسکن و خانوادههایشان میتوانند در بخشهای مختلف شامل کتابخوانی، عکاسی، دکلمهخوانی، روایتگری، نقاشی و کاردستی شرکت کنند.
برنامههای ویژه جشنواره
در کنار این جشنواره، نمایشگاهی از آثار منتخب شرکتکنندگان برگزار خواهد شد و به برگزیدگان هر بخش، جوایز ارزندهای طی مراسمی همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) اهدا میشود.
اهداف فرهنگی و سازمانی
جشنواره فرهنگی و هنری «قربان تا غدیر» با ابتکار اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، در راستای ارتقای فرهنگ سازمانی، گسترش ارزشهای دینی و ترویج خلاقیت و مشارکت میان کارکنان طراحی شده است. این رویداد فرهنگی تلاش میکند فضایی صمیمی، بانشاط و همدلانه در مجموعه بانک مسکن ایجاد کند.
تقویت روحیه خدمتگزاری و ارزشهای دینی
برگزاری این جشنواره، زمینه مناسبی برای افزایش روحیه خدمتگزاری دینی در میان کارکنان بانک مسکن فراهم میآورد و با ترویج آموزههای اهلبیت علیهمالسلام، فرهنگ خدمت توأم با اخلاص، مسئولیتپذیری و اخلاقمداری را در فضای سازمانی تقویت میکند.
***
برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «قربان تا غدیر» در بانک مسکن، نشاندهنده اهتمام مدیریت این بانک به توسعه سرمایههای معنوی و ارتقای فرهنگ سازمانی است. مشارکت گسترده کارکنان و خانوادهها در این جشنواره، میتواند ضمن افزایش رضایت شغلی و تعلق سازمانی، به رشد سرمایه اجتماعی بانک کمک کند. با تمرکز بر ترویج ارزشهای دینی، خلاقیت و مشارکت، بانک مسکن جایگاه خود را به عنوان سازمانی پیشرو در عرصه مسئولیت اجتماعی و فرهنگی تقویت میکند و الگویی موثر در ارتقای فرهنگ سازمانی در نظام بانکی کشور ارائه میدهد.