آغاز رقابت غولهای معدنی و فولادی در تبریز
چهارمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان ایمیدرو و شرکتهای تابعه به میزبانی مجتمع مس سونگون ورزقان رسماً آغاز به کار کرد. این رویداد ورزشی که از تاریخ ۵ شهریور ۱۴۰۳ کلید خورده است، تا ۱۳ شهریور ۱۴۰۴ در سالن ورزشی پورشریفی شهر تبریز ادامه خواهد داشت. حضور تیمهای مطرح از صنایع معدنی و فولادی کشور، سطح کیفی و حساسیت این مسابقات را دوچندان کرده است.
ساختار برگزاری مسابقات؛ از مرحله گروهی تا فینال
این دوره از رقابتها در مرحله نخست به صورت گروهی دنبال میشود و تیمها در ۴ گروه مجزا برای صعود به مرحله بعد تلاش میکنند. پس از مشخص شدن تیمهای برتر هر گروه، مسابقات وارد مرحله حذفی خواهد شد. در نهایت، روز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۴، دیدارهای ردهبندی و فینال برای تعیین تیمهای اول تا سوم برگزار میشود.
گروهبندی تیمهای شرکتکننده
تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات در ۴ گروه به شرح زیر با یکدیگر به رقابت میپردازند:
- گروه ۱: فولاد خوزستان، معادن و ذغالسنگ خمرود، پارس فولاد سبزوار، سنگ آهن مرکزی ایران.
- گروه ۲: منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، سنگ آهن جلالآباد، زغالسنگ البرز مرکزی، سرب و روی مهدیآباد.
- گروه ۳: فولاد مبارکه اصفهان، اپال پارسیان سنگان، مس شهر بابک، مس سونگون ورزقان، پامیدکو (چادرملو).
- گروه ۴: مس سرچشمه رفسنجان، پامیدکو (صنایع سرزمین پارس)، فولاد هرمزگان، طلای موته، سنگ آهن سنگان.
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز
پس از برگزاری دیدار فینال در روز پایانی مسابقات، مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد. در این مراسم که با حضور مسئولان و ورزشکاران برگزار میشود، مدالها و جوایز تیمهای برتر چهارمین دوره مسابقات فوتسال پیشکسوتان ایمیدرو اهدا خواهد گردید. میزبانی شایسته مجتمع مس سونگون ورزقان، نقش مهمی در کیفیت برگزاری این رویداد دارد.
***
برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات فوتسال پیشکسوتان ایمیدرو، فراتر از یک فعالیت ورزشی، کارکردی استراتژیک در تقویت همبستگی و شبکه ارتباطی میان مدیران و کارکنان شرکتهای بزرگ معدنی و فولادی کشور دارد. این رقابتها ضمن ایجاد نشاط سازمانی، بستری غیررسمی برای تبادل تجربیات و تحکیم روابط حرفهای میان قطبهای صنعتی ایران فراهم میکند. میزبانی مجتمع مس سونگون ورزقان نیز نشاندهنده اهمیت مسئولیتهای اجتماعی و توجه به سرمایههای انسانی در این شرکت بزرگ است. این گردهماییها به تقویت برند کارفرمایی شرکتها و افزایش تعلق سازمانی کمک شایانی مینماید.