بانک مسکن با اقدامات متنوع هفته دولت را گرامی داشت

توسط

تقویت فرهنگ پاسخگویی با افتتاح میز خدمت

بانک مسکن با محوریت مشتری‌مداری و توسعه فرهنگ پاسخگویی، میز خدمت را در ساختمان ادارات مرکزی خود راه‌اندازی کرد. این اقدام با حضور مدیرعامل و مشارکت اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک صورت گرفت. هدف از برپایی این میز خدمت، ایجاد ارتباط مستقیم و مؤثر میان مدیران و مشتریان برای حل مشکلات و پاسخگویی شفاف است. این رویکرد، تعهد بانک به شفافیت و تقویت اعتماد عمومی را نشان می‌دهد.

پاسخگویی مستقیم مدیران به 1000 تماس مردمی

در راستای تکریم مشتریان، مرکز مشاوره و پاسخگویی بانک مسکن در هفته دولت میزبان مدیران ارشد این بانک بود. مدیران حوزه‌های مختلف به صورت مستقیم به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ دادند. کارشناسان این مرکز نیز در طول هفته دولت به حدود 1000 سوال و تماس مردمی رسیدگی کردند. این برنامه، گامی عملی برای افزایش رضایتمندی و آگاهی جامعه از خدمات بانک مسکن محسوب می‌شود.

تکریم خانواده شهدا؛ تجلیل از مقام مادر شهید

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یکی از برنامه‌های اصلی بانک مسکن در هفته دولت بود. در اقدامی نمادین، مدیرعامل بانک مسکن با حضور در منزل مادر شهید «مسعود شرافت»، فرزند یکی از بازنشستگان بانک، از مقام شامخ این مادر شهید تجلیل به عمل آورد. مدیران ارشد بانک نیز در سراسر کشور با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، بر اهمیت ایثار و از خودگذشتگی در راه سربلندی ایران تاکید کردند.

نظارت میدانی بر پروژه‌های نهضت ملی مسکن

بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن از دیگر اقدامات کلیدی مدیران بانک مسکن در هفته دولت بود. مدیرعامل بانک با سفر به استان خراسان رضوی، از پروژه نهضت ملی مسکن مهرگان مشهد بازدید کرد. همچنین، جعفر آقاملائی، عضو هیئت مدیره، در محل پروژه‌های نهضت ملی مسکن مهرگان قزوین حاضر شد. این بازدیدها با هدف نظارت بر روند اجرای پروژه‌ها و اطمینان از پیشرفت آن‌ها انجام شد.

تعهد کامل به پروژه 248 واحدی پردیس

بانک مسکن در آستانه هفته دولت، با برگزاری یک تور رسانه‌ای و نشست خبری، جزئیات پروژه نهضت ملی مسکن پردیس را تشریح کرد. این بانک تمامی تعهدات خود در پرداخت تسهیلات به این پروژه 248 واحدی را به طور کامل انجام داده است. بر اساس اعلام صورت گرفته، این پروژه تا پایان پاییز سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

***

اقدامات بانک مسکن در هفته دولت، فراتر از یک رویداد مناسبتی، نمایانگر استراتژی دوگانه این بانک در تقویت ارتباط با مشتریان و ایفای نقش محوری در پروژه‌های کلان ملی است. راه‌اندازی میز خدمت و پاسخگویی مستقیم مدیران، نشان‌دهنده حرکت به سمت شفافیت عملیاتی و افزایش رضایت‌مندی مشتری است که می‌تواند به بهبود تصویر برند و وفاداری مشتریان منجر شود. از سوی دیگر، نظارت میدانی بر پروژه‌های نهضت ملی و انجام کامل تعهدات مالی، جایگاه بانک مسکن را به عنوان بازوی اصلی دولت در سیاست‌های تأمین مسکن تثبیت می‌کند. این فعالیت‌ها در مجموع، عزم بانک برای تحقق اهداف توسعه پایدار و تقویت زیرساخت‌های اجتماعی-اقتصادی کشور را به نمایش می‌گذارد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

اطلس اقتصاد