دکتر سید مصطفی فیض، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، طی نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای این شرکت، بر ضرورت برگزاری این جلسات تاکید کرد و نقش روابط عمومیها را در اطلاعرسانی دقیق و مؤثر به ذینفعان حیاتی دانست.
وی اظهار داشت که برگزاری این نشستها فرصتی مهم برای تدوین و اجرای مأموریتها و اهداف روابط عمومی در سطح شرکت است. دکتر فیض همچنین تاکید کرد که گفتمانسازی باید در قلب فعالیتهای روابط عمومی قرار بگیرد تا بتوان اخبار و اطلاعات شرکت را با صحت کامل و در زمان مناسب به ذینفعان منتقل کرد و آنها را با رویکردهای کلان شرکت ملی مس همراه ساخت.
*ایجاد ارتباط دو سویه با رسانهها
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اهمیت تعامل سازنده با رسانههای کشور، اظهار داشت که روابط عمومی شرکت باید از رویکرد منفعلانه یا تهاجمی در همکاری با رسانهها پرهیز کند و وارد فرآیندهای ارتباطی متوازن و اثربخش شود. این تعاملات میتواند زمینه مناسبی برای انعکاس سیاستها و برنامههای شرکت در سطح کلان فراهم کند.
*برنامهریزی برای رویدادهای کلان سال جاری
دکتر فیض در ادامه خاطر نشان کرد که سال جاری مملو از رویدادهای کلان و مهم در شرکت ملی صنایع مس خواهد بود؛ بنابراین، لازم است برنامهریزیهای دقیق و هماهنگی لازم جهت انعکاس صحیح این رویدادها و بهرهبرداری بهینه از آنها صورت گیرد تا مخاطبان و ذینفعان شرکت بهطور کامل در جریان روند فعالیتها قرار گیرند.
بر اساس سخنان مدیرعامل، برگزاری این جلسات شورای هماهنگی روابط عمومیها یک فعالیت کلیدی در مسیر تحقق اهداف شرکت است و میتواند زمینهساز تقویت ارتباط با تمامی ذینفعان و رسانههای کشور شود.