آغاز جشنواره “طلوع رفاه” به مناسبت 65 سالگی بانک
بانک رفاه کارگران در آستانه شصتوپنجمین سالروز تاسیس خود، از برگزاری جشنوارهای ویژه با عنوان “طلوع رفاه” خبر داد. این جشنواره به منظور تقدیر از مشتریان و پذیرندگان فعال سیستمهای پرداخت الکترونیکی این بانک طراحی و اجرا میشود. این رویداد فرصتی برای تقویت تعامل بانک با کسبوکارها و فعالان اقتصادی فراهم میکند.
جایزه 2 میلیارد ریالی برای پذیرندگان پایانههای فروشگاهی
بانک رفاه در این جشنواره جوایز نقدی ارزندهای را برای پذیرندگان در نظر گرفته است. بر این اساس، به دارندگان پایانههای فروشگاهی (POS) و درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) این بانک، از طریق قرعهکشی جوایزی تا سقف 2,000,000,000 ریال اهدا خواهد شد. هدف از این اقدام، تشویق پذیرندگان به افزایش فعالیت و استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک بانک رفاه است.
شاخصهای ارزیابی: تراکنش و میانگین حساب
مبنای اصلی ارزیابی و امتیازدهی به شرکتکنندگان در جشنواره “طلوع رفاه”، عملکرد آنها در یک بازه زمانی مشخص است. دو شاخص اصلی برای این ارزیابی تعریف شده است. شاخص اول، “مبلغ تراکنشهای پایانه یا پایانهها” و شاخص دوم، “میانگین حساب یا حسابهای متصل به پایانه” است. دوره زمانی محاسبه امتیازات از ابتدای مرداد ماه تا ابتدای شهریور ماه سال 1404 تعیین شده است.
نحوه کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در قرعهکشی
علاقهمندان به شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات تکمیلی میتوانند از دو طریق اقدام کنند. آنها میتوانند برای آگاهی از جزئیات شاخصها، معیارهای کسب امتیاز و نحوه شرکت در قرعهکشی به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه نمایند. همچنین، امکان تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک از طریق شماره تلفن 8525-021 برای دریافت راهنمایی فراهم است.
***
جشنواره “طلوع رفاه” یک ابتکار بازاریابی هوشمندانه از سوی بانک رفاه کارگران برای تقویت جایگاه خود در اکوسیستم پرداخت دیجیتال کشور است. این بانک با ارائه مشوقهای مالی مستقیم، دارندگان پایانههای فروشگاهی و درگاههای اینترنتی را به افزایش حجم تراکنشها ترغیب میکند. این استراتژی به طور همزمان به افزایش وفاداری مشتریان تجاری و رشد درآمدهای کارمزدی بانک کمک میکند. همچنین، شرط “میانگین موجودی حساب” به صورت هدفمند به افزایش منابع و بهبود ترازنامه بانک منجر خواهد شد. این طرح نشاندهنده تمرکز بانک بر توسعه خدمات الکترونیک و تعمیق روابط با شرکای تجاری خود است.