بیمه سینا در ایستگاه بیست و دوم؛ تأکید بر نقش سرمایه انسانی در توسعه برند

توسط

امیر محمدرحیمی، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا، در پیامی به مناسبت بیست و دومین سالروز تأسیس بیمه سینا، این رویداد را به خانواده بزرگ این شرکت تبریک گفت. وی با اشاره به شبکه گسترده فروش شامل 50 شعبه و 1000 نماینده، نیروی انسانی را رکن اصلی موفقیت و اعتبار این برند در صنعت بیمه دانست.

دو دهه حضور موثر در صنعت بیمه کشور

امیر محمدرحیمی، سکاندار هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا، همزمان با فرا رسیدن بیست و دومین سالگرد آغاز به کار شرکت بیمه سینا، پیامی صادر کرد. وی در این پیام ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به تمامی کارکنان و ذینفعان، جایگاه فعلی شرکت را نتیجه سال‌ها ممارست دانست. به گفته وی، بیمه سینا امروز با تکیه بر زیرساخت‌های قدرتمند خود که شامل بیش از 50 شعبه فعال و شبکه فروش گسترده‌ای متشکل از 1000 نماینده در سراسر کشور است، به عنوان یکی از بازیگران باسابقه و قابل اتکا در صنعت بیمه شناخته می‌شود. این گستردگی جغرافیایی و نفوذ در بازار، نشانی از بلوغ سازمانی و توانمندی این مجموعه در خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران است.

هم‌افزایی برای شکوفایی و توسعه پایدار

مدیرعامل هلدینگ سینا در بخش دیگری از پیام خود، بر اهمیت راهبردی سرمایه انسانی تأکید ویژه‌ای داشت. وی کارکنان و شبکه فروش را ارزشمندترین دارایی شرکت قلمداد کرد و تعهد، دلسوزی و پشتکار آنان را عامل اصلی ارتقای اعتبار حرفه‌ای برند بیمه سینا دانست. محمدرحیمی همچنین از حمایت‌های بی‌دریغ سهامداران که همواره پشتیبان برنامه‌های توسعه‌ای شرکت بوده‌اند، قدردانی نمود. وی ابراز امیدواری کرد که در سایه اتکال به خداوند و با تقویت روحیه همکاری و هم‌افزایی میان تمام ارکان سازمان، مسیر توسعه فراگیر هموارتر شده و شاهد شکوفایی بیش‌ازپیش این بنگاه اقتصادی در سال‌های آتی باشیم.

***

پیام مدیرعامل هلدینگ بالادستی به مناسبت سالگرد تأسیس یک شرکت تابعه، فراتر از یک تشریفات اداری، حاوی سیگنال‌های “پشتیبانی” و “ثبات” است. تأکید بر اعداد 50 شعبه و 1000 نماینده، نشان‌دهنده تمرکز استراتژیک بیمه سینا بر “خرده‌فروشی” (Retail) و توسعه بازار از طریق شبکه نمایندگی است. در صنعت بیمه که اعتماد عمومی حرف اول را می‌زند، قدمت 22 ساله یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود. این پیام با محوریت قرار دادن نیروی انسانی، تلاشی برای تقویت انگیزه در بدنه سازمان و شبکه فروش است که در شرایط رقابتی فعلی صنعت بیمه، سربازان خط مقدم جذب پرتفوی محسوب می‌شوند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

اطلس اقتصاد