به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در مراسم اعلام نتایج این جشنواره که معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی شرکتها و موسسات مختلفی از شهرها و استانهای مختلف کشور حضور داشتند، روابط عمومی بانک ملی ایران موفق شد در سه بخش، رتبه نخست و در سه بخش دیگر رتبه دوم را از آن خود کند.
بر اساس نتایج اعلام شده، رتبه نخست در بخشهای سرمقاله، مقاله و کتاب این جشنواره و همچنین رتبه دوم جشنواره در بخشهای صفحهآرایی، آگهی و پوستر به بانک ملی ایران رسید.
بر این اساس دیپلم افتخار (به عنوان بالاترين رتبه جشنواره) و لوح و تندیس نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط هیات داوران به داریوش سهرابی رییس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران رسید.
محمدرضا نوروزپور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از جمله سخنرانان این همایش بود که موضوع و کیفیت تولید محتوا را مورد بحث و بررسی قرار داد.
این آثار برابر مقررات جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی از تولیدات سال 1402 و شش ماه نخست 1403 تا کنون انتخاب شده و توسط هیات داوران جشنواره مورد ارزیابی قرار گرفت.
لازم به ذکر است جشنواره در سه بخش ملی و استانی برگزار شد و همه روابط عمومی ها در بخش های دولتی و خصوصی مجاز به شرکت در آن بودند.
گفتنی است، نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که امروز با حضور اساتید، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و علاقمندان به علوم ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، چهارکتاب با عناوین اینفوگرافیک در روابط عمومی ، ارتباطات سلامت، روابط عمومی ترکیبی و کتاب سال روابط عمومی رونمایی شدند.
این جشنواره که بیش از 100 سازمان آثار خود را به آن ارسال کرده بودند، در بخشهای انتخاب نشریه داخلی برتر در شاخههای سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، عکس ، مصاحبه و صفحهآرایی، انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی در شاخههای کتاب، بروشور، پوستر و ویژهنامه، انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی، انتخاب سامانههای اطلاعرسانی الکترونیکی برتر در شاخههای وب سایت و خبرنامه الکترونیکی و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی برگزار شد.