*مراسم ویژه تقدیر از یکصد مشتری برتر به مناسبت یکصدسالگی بانک سپه
بانک سپه، نخستین بانک ایرانی، در مراسمی باشکوه که روز چهارشنبه دهم اردیبهشت در باشگاه کارکنان بانک برگزار شد، به مناسبت یکصدسالگی خود از یکصد مشتری برتر تقدیر کرد. این رویداد با حضور مدیرعامل، هیئتمدیره، هیئت عامل و مدیران ارشد بانک همراه بود و نمادی از ارزشگذاری بر نقش مشتریان بهعنوان شرکای استراتژیک این بانک در طول یک قرن فعالیت بود.
*بانک سپه، نقطه آغاز نظام بانکی ایران
دکتر اکبر کشاورزیان، عضو هیئت عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری، در این مراسم نگاه جامعی به تاریخ یکصدساله بانک سپه و جایگاه آن ارائه کرد. وی با اشاره به دورهای که بانک سپه تأسیس شد و کشور فاقد پول ملی بود، تأکید کرد که یکصدسالگی بانک سپه در واقع همزمان با یکصدسالگی نظام بانکی ایران است.
*نقش کلیدی بانک سپه در توسعه اقتصادی کشور
دکتر کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را بنیانگذاری نظام بانکداری در کشور دانست و اعلام کرد که این بانک بهتنهایی حدود ۲۵ درصد نقدینگی کشور را مدیریت میکند. وی این موضوع را نشاندهنده نقش حیاتی بانک سپه در توسعه اقتصادی ایران طی یک قرن اخیر عنوان کرد.
*حضور مستمر در خدمت به مردم، از انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی
معاون بانکداری شرکتی و تجاری همچنین با اشاره به حمایتهای بانک سپه از مردم طی دورههای حساس انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، تصریح کرد که این بانک همواره در صف مقدم خدمترسانی و حمایت بوده و بهطور مطلوب وظایف خود را به انجام رسانده است.
*افتخار به همراهی مشتریان و نقش آنان در پیشرفت اقتصادی کشور
دکتر کشاورزیان سرمایهگذاریهای بانک سپه در حوزههای اقتصادی و توسعهای طی دههها را در راستای اهداف ملی و رفاه مردم دانست و مشتریان را رکن اصلی این موفقیتها معرفی کرد. وی افزود که بانک سپه به همراهی شرکا و مشتریان خود افتخار میکند و تلاش مینماید تا همواره بهترین خدمات را ارائه دهد.
*قدردانی از مشتریان برتر و سخنان انگیزشی آنان
در پایان مراسم تعدادی از مشتریان برتر بانک سپه در سخنانی به تجربیات خود در حوزههای اقتصادی و تعامل سازنده با این بانک پرداختند. آنان خدمات بانک سپه را عاملی تعیینکننده در پیشبرد اهداف اقتصادی خود قلمداد کردند. همچنین مدیرعامل و اعضای هیئتمدیره با اهدای لوح تقدیر از مشتریان برگزیده تجلیل کردند.
***
بانک سپه که بهعنوان نخستین بانک ایرانی، بنیانگذار نظام بانکی کشور محسوب میشود، طی یک قرن گذشته نقشی بیبدیل در توسعه اقتصادی، مدیریت نقدینگی و خدماترسانی ایفا کرده است. حرکت بانک در مسیر ارزشگذاری بر مشتریان و توسعه سرمایهگذاریهای اقتصادی، الگویی موفق برای بانکهای کشور است. این مراسم همچنین نشاندهنده توجه ویژه بانک سپه به روابط پایدار با شرکا و مشتریان خویش و اهمیت تعاملات سازنده در تحقق اهداف بلندمدت اقتصادی است. یکصدسالگی بانک سپه، نهتنها جشنگیری افتخارآمیز برای این نهاد بانکی، بلکه نقطه عطفی در تاریخ نظام اقتصادی ایران بهشمار میرود.