حضور مدیران ارشد در میز خدمت مشتریان
در اقدامی برای تقویت مشتریمداری و شفافیت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک مسکن در هفته دولت مستقیماً پاسخگوی مردم هستند. این مدیران از روز سوم تا نهم شهریور ماه، بین ساعت 9 تا 11 صبح در میز خدمت مستقر خواهند بود. این میز خدمت در ساختمان ادارات مرکزی بانک مسکن واقع در ونک برپا شده است. شهروندان میتوانند با حضور در این محل، سوالات و مشکلات خود را بیواسطه با بالاترین مقامات بانک مطرح کنند.
پاسخگویی تلفنی برای دسترسی سراسری
بانک مسکن برای آن دسته از مشتریانی که امکان مراجعه حضوری ندارند نیز راهکار ارتباطی فراهم کرده است. در طول هفته دولت، اعضای هیئت عامل، مدیران ارشد و کارشناسان متخصص در واحد پاسخگویی و ارتباطات مردمی حضور دارند. مشتریان میتوانند از سراسر کشور با شماره تلفن 61088-021 تماس بگیرند. این مرکز تلفنی نیز از ساعت 9 تا 11 صبح آماده ثبت و پاسخگویی به سوالات و مشکلات مختلف مشتریان است.
برنامه زمانبندی تخصصی برای پاسخگویی دقیق
به منظور افزایش کارایی و ارائه پاسخهای تخصصی، یک برنامه زمانبندی موضوعی تدوین شده است. مشتریان و همکاران بانک میتوانند در روزهای مشخص، سوالات مرتبط خود را مطرح نمایند. برنامه به این شرح است: دوشنبه 3 شهریور برای امور شعب و بخشنامهها، سهشنبه 4 شهریور برای حوزه تسهیلات، و چهارشنبه 5 شهریور به منابع انسانی (ویژه کارکنان بانک) اختصاص دارد. همچنین روز شنبه 8 شهریور برای موضوعات حقوقی و وصول مطالبات و یکشنبه 9 شهریور برای حوزه بانکداری الکترونیک در نظر گرفته شده است.
***
ابتکار بانک مسکن در هفته دولت، فراتر از یک اقدام نمادین، یک استراتژی هوشمندانه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و مسئولیت اجتماعی است. حضور مستقیم مدیران ارشد برای پاسخگویی، سطح جدیدی از شفافیت و تعهد را به نمایش میگذارد. این امر میتواند به افزایش اعتماد عمومی و تقویت وفاداری مشتریان منجر شود. با ایجاد این کانال ارتباطی مستقیم، بانک ضمن شناسایی دقیقتر چالشهای مشتریان، تصویر خود را به عنوان یک نهاد پاسخگو و در دسترس تثبیت میکند. این رویکرد در نهایت به بهبود کیفیت خدمات و کاهش شکاف بین انتظارات مشتریان و عملکرد بانک کمک خواهد کرد.