تاکید مدیران ارشد بانک اقتصاد نوین بر ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه جانشین‌پروری

توسط

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، «محسن زرندی مقدم»، به همراه «حسن مونسان» معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل این بانک، با حضور در شعبه مرکزی، ضمن بررسی عملکرد شعبه…


رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین، «محسن زرندی مقدم»، به همراه «حسن مونسان» معاون بانکداری خرد و عضو هیئت عامل این بانک، با حضور در شعبه مرکزی، ضمن بررسی عملکرد شعبه و گفت‌وگو با کارکنان، بر ضرورت ارتقاء کیفی خدمات و تسهیل فرایندهای بانکی تأکید کردند.

*کاهش بوروکراسی، افزایش رضایت مشتری

زرندی مقدم با اشاره به اهمیت ساده‌سازی و روان‌سازی روندها در شعب بانکی، تصریح کرد: «کاهش فرایندهای پیچیده و غیرضروری، افزون بر بالا بردن رضایت مشتریان، منجر به کاهش هزینه‌های مادی و معنوی بانک خواهد شد.»

وی اشراف کامل کارکنان به مقررات و حساسیت نسبت به درآمد و هزینه شعبه به ویژه نسبت به نسبت مطالبات غیرجاری (NPL) را ضروری دانست و یادآور شد: «افزایش سهم بازار و بهبود شاخص‌های عملکردی بانک باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.»

*جانشین‌پروری و نوآوری در دستور کار بانک اقتصاد نوین

رئیس هیئت‌مدیره بانک اقتصاد نوین با تأکید بر جانشین‌پروری به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی حوزه منابع انسانی، اظهار داشت: «بانک اقتصاد نوین با بهره‌گیری از مدل‌ها و محصولات نوین، وارد دوره‌ای از شکوفایی و رشد خواهد شد.»

*توازن ارائه خدمات به مشتریان کلان و خرد

در ادامه این بازدید، حسن مونسان، معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین، بر مدیریت ریسک تمرکز بر مشتریان کلان و ضرورت توجه بیشتر به مشتریان خرد تاکید کرد و افزود: «صرف جذب منابع کافی نیست، بلکه نحوه و محل ورود منابع به بانک اهمیت مضاعف دارد.»

وی ایجاد توازن منطقی در ارائه خدمات به تمامی گروه‌های مشتریان و توسعه متوازن خدمات ارزی و ریالی را از ضرورت‌های بانک دانست و بر لزوم تقویت تخصص منابع انسانی در بخش ارزی تأکید کرد.

*اهداف کمی سال جدید و بازاریابی علمی

معاون بانکداری خرد بانک اقتصاد نوین خاطر نشان کرد: «اهداف کمی تعیین شده برای کارکنان در سال جاری فراتر از سال گذشته است و تحقق آن، مستلزم تلاش مضاعف و استفاده از روش‌های نوین و علمی در بازاریابی است.»

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

اطلس اقتصاد