معرفی برگزیدگان جشنواره «داستان زندگی» بیمه ملت
آیین پایانی نخستین جشنواره داستاننویسی «داستان زندگی» توسط بیمه ملت برگزار و نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند. این مراسم با حضور محمدرضا فرهادیپور، سرپرست و نایب رئیس هیئت مدیره بیمه ملت، عباس هاشمزاده وندی رئیس هیئت مدیره، هاتف هاتفیپور سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل، سعید عباسی مدیر فروش بیمههای زندگی، فریبرز اسدی سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران این صنعت و عباس رنجبر کلهرودی، سرپرست مدیریت بیمههای زندگی، طی دهه ولایت و امامت و پیش از وقوع حوادث اخیر کشور برگزار شد.
تمرکز راهبردی مدیریتی بر توسعه و نوآوری در بیمه ملت
محمدرضا فرهادیپور ضمن تقدیر از برگزاری جشنواره، بیان کرد: تداوم چنین رویدادهایی به توسعه شبکه فروش و تقویت بازاریابی منجر میشود. او افزود برای ارتقا شرکت باید از فناوریهای روز، رویکردهای نوآورانه و تقویت مهارتهای کارکنان و نمایندگان استفاده کرد. وی جشنواره «داستان زندگی» را گامی مؤثر در جهت تحقق این سیاستها دانست و بر استمرار برگزاری آن تاکید کرد.
نقش جشنواره در ارتقای بازار بیمههای زندگی
فرهادیپور استقبال گسترده شبکه فروش بیمه ملت از این جشنواره را چشمگیر توصیف کرد و گفت: چنین برنامههایی بسترساز رشد بازار بیمه زندگی و افزایش فروش محصولات بیمهملت هستند. وی شبکه فروش را ارزشمندترین سرمایه شرکت خواند و تأکید کرد که بهکارگیری نوآوریها، میتواند تحولی جدی در فروش خدمات بیمهای ایجاد کند.
مروری بر دستاوردها و چشماندازهای بیمه ملت
سرپرست بیمه ملت افزود: این شرکت طی پنج سال گذشته عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را کسب کرده و این موفقیت نتیجه تلاش جمعی مدیران و کارکنان است. او حفظ جایگاه برتر بیمه ملت را نیازمند تمرکز بر بهبود خدمات، ارتقای رضایت مشتریان، تنوعبخشی به محصولات، سرمایهگذاری در منابع انسانی و بهرهگیری از فناوریهای روز دانست.
تاکید بر نوآوری و تجارب شبکه فروش
هاتف هاتفیپور نیز بر اهمیت نوآوری در صنعت بیمه تاکید کرد و تشریح کرد که فرهنگ بیمه در کشور رو به رشد است و بیمههای زندگی با استقبال بالاتری مواجه شدهاند. او همچنین بهرهمندی از روشهای جدید بازاریابی و همکاری جمعی برای توسعه بیمه ملت را ضروری دانست.
عباسی با اشاره به سازوکار جشنواره اعلام کرد: در نخستین دوره جشنواره ۳۰۰ اثر از ۱۸۰ شرکتکننده به دبیرخانه رسید. او آثار دریافتشده را سرمایهای برای توانمندسازی شبکه فروش و افزایش وفاداری مشتریان دانست.
فریبرز اسدی و عباس رنجبر کلهرودی نیز با اشاره به ضرورت بهکارگیری روشهای خلاقانه و بهرهگیری از تجارب شبکه فروش، بر ارزشمندی رویدادهای مشابه تاکید کردند.
ابعاد و اهداف جشنواره داستاننویسی بیمه ملت
این جشنواره همزمان با بیست و یکمین سالروز تأسیس بیمه ملت و با هدف ارتقای فرهنگ استفاده از بیمههای زندگی و ترغیب فروشندگان به اشتراک تجارب الهامبخش برگزار گردید. جشنواره در دو بخش داستان کوتاه و داستانک و با محوریت روایتهای بدیع، الهامبخش و مرتبط با فروش بیمه عمر برگزار شد.
معرفی برگزیدگان و جوایز
در پایان، پس از داوری آثار ارسالی به نخستین دوره جشنواره «داستان زندگی» بیمه ملت، خانمها: طاهره شجاعی پاچهکناری، حمیده زمانی، ناهید ابدالی، فاطمه کارمزدی، کیانا سلطانی، سیده مریم حقیقی، مونا شکریمقدم، زهرا قنبری، محبوبه مقصودی، محدثه مومنی، بشری دربندی، محبوبه یعقوبیان، فریبا مرادپور موسیوند، کتایون شیری، منصوره فرزانه، مریم بابایی، صدری سجادی، مهشید خواجهنائینی، سمیه مبارکی، نگین حسنپور خالصی، سمیه باباجانیان بیشه، نفیسه جمشیدی و آقایان: ابوالفضل سوقندی، رسول دژآگاه، مهدی بسطامی، محمدجواد خیرخواه، علیرضا رمضانی گهروئی، حمزه مهری، مصطفی توفیقی، شایان داوودیزاده به عنوان برگزیده معرفی و جوایز نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آنها اهدا شد.
***
جشنواره «داستان زندگی» نمونهای موفق از رویدادهای تعاملمحور در صنعت بیمه بود که به خلق ارزشهای جدید و تقویت فرهنگ بیمههای زندگی انجامید. مشارکت ۱۸۰ نفر و ارسال ۳۰۰ اثر نشاندهنده سرمایه اجتماعی و ظرفیت بالای شبکه فروش بیمه ملت برای نوآوری است. توجه ویژه مدیران به نوسازی خدمات و ترویج فرایندهای خلاقانه، نقش اساسی در افزایش سهم بازار بیمه ملت دارد. تاکید بر سرمایه انسانی و ارتقای رضایت مشتریان، راهبردی مناسب برای حفظ جایگاه این شرکت در رقابت با سایر فعالان صنعت بیمه کشور است. این رویداد میتواند الگویی برای سایر شرکتهای بیمهای در ترویج محصولات بیمه زندگی باشد.