هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانشی KM4D با رویکرد نوآوری و پایداری سازمانی ۱۱ مهرماه با همکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش، با حضور و سخنرانی مهمانان داخلی و بین المللی، دکتر مجید قاسمی رئیس هیات مدیره انجمن مدیریت ایران، پروفسور برندنر رئیس انجمن مدیریت دانش اتریش، و تعداد زیادی از مدیران و کارشناسان شرکتهای بزرگ تولیدی، پتروشیمی، هلدینگهای صنعتی، و شرکتهای خدماتی کشور در سالن همایشهای دانشگاه خاتم تهران برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی نوری، تمرکز اصلی این دوره از کنفرانس، بر نوآوری و پایداری سازمانی بوده، و فعالیت سازمانها در حوزههای مختلف نوآورانه مخصوصاً نوآوریهای دیجیتال، توسعه پایدار (محلی، منطقهای و جهانی)، تجربهی کارکنان، و ارزشگذاری داراییهای دانشی سازمان با نگاه ویژهای مورد ارزیابی قرار گرفت.
شرکت پتروشیمی نوری به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد آروماتیکی جهان توانست در سومین حضور خود در جایزه بین المللی مدیریت دانشی KM4D، در بین شرکتهای بزرگ نفتی و پتروشیمی، فولادی، آلومینیومی، معدنی، بانکی، بیمهای، دادهپردازی، …، با افزایش امتیازات کسب شده نسبت به سال گذشته، برای دومین سال متوالی به بالاترین تندیس این جایزه (تندیس زرین) دست یابد.
به گواه ارزیابان و همینطور سخنران پنل تخصصی این جایزه، ثبات مدیریتی و حمایتهای مدیریت ارشد سازمان در پتروشیمی نوری، یکی از ارکان موفقیت سیستم مدیریت دانش و کسب جوایز متعدد ملی و بینالمللی عنوان گردید.
در ادامه، تقدیرنامه ویژهی مدیریت دانش نیز از طرف شورای سیاستگذاری هفتمین دوره جایزه بینالمللی مدیریت دانشی KM4D، به نماینده پتروشیمی نوری دکتر سجاد کشاورزیان به سبب فعالیت تاثیرگذار در مدیریت دانش، کمک موثر به دیگر شرکتها و سازمانها در راستای انتقال تجربه و استقرار و پایهگذاری مدیریت دانش، و همکاری بالا با ارزیابان این دوره از جایزه اهدا گردید.
شایان ذکر است کلیات مدل جایزه KM4D توسط انجمن مدیریت دانش کشورهای اتریش، هلند، و سوئیس طراحی و راهبری میشود این مدل در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی، چرخه دانش، سرمایه دانشی، فرایندها، توسعه پایدار و یادگیری میباشد. روند ارزیابی مدل بر منطق RADAR استوار بوده و هدف از آن هدایت سازمانها در مسیری است که به طور پایدار و نظاممند از تجربیات، نوآوریها و سرمایههای فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان میباشد.