ذوبآهن اصفهان شاهد تحول در بازاریابی و فروش خود با انتصاب دکتر مهدی بهرامی بهعنوان معاون جدید بازاریابی و فروش این شرکت است. آیین معارفه ایشان روز شنبه ۲۳ فروردین با حضور مهندس اردشیر افضلی، مدیرعامل شرکت، و جمعی از مسئولین برگزار شد.
مدیرعامل ذوبآهن، با اشاره به سوابق علمی و حرفهای دکتر بهرامی، وی را شخصیتی دارای پایه علمی قوی و تجربه عملی گسترده معرفی کرد و افزود: «پایاننامه دکتر بهرامی پیرامون تخصیص بهینه منابع در فرآیند تولید فولاد، الگویی قابلاستفاده برای بسیاری از صنایع بوده است.» وی ضرورت بهرهگیری از ابزارهای نوین بازاریابی مانند تحقیق در عملیات و هوش مصنوعی را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: «نگاه ما برای بازاریابی و فروش باید فراتر از مرزهای داخلی باشد تا جایگاه ذوبآهن در بازارهای منطقهای و جهانی تثبیت شود.»
دکتر بهرامی نیز با اذعان به نگاه تحولگرای مدیرعامل و تأکید بر کرامت سرمایه انسانی در ذوبآهن، انگیزه خود برای پذیرفتن این مسئولیت را حضور محیطی پویا و انسانی دانست و افزود: «با بهرهگیری از تخصص، ظرفیتهای موجود و همدلی تیم بازاریابی، آیندهای روشن برای فروش و توسعه ذوبآهن قابل تصور است.»
وی دانشآموخته دکتری تخصصی مدیریت فناوری اطلاعات با گرایش کسبوکار هوشمند بوده و از سال ۱۳۷۸ تاکنون سمتهای کلیدی مختلفی از جمله رئیس کمیسیون معاملات، معاون پشتیبانی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، و مشاور مدیرعامل را در این شرکت عهدهدار بوده است. تخصص وی در مدیریت تولید و فناوری اطلاعات، برنامهریزی علمی ساختار بازاریابی ذوبآهن را تقویت خواهد کرد.